Terug naar overzicht
hoi, Wij hebben ook onze uitnodigingen zelf gemaakt. Wij hebben hiervoor Coral Draw gebruikt. Het vraagt veel puzzelen en proberen, maar het loont wel de moeite. Met Microsoft Publisher kom je ook heel ver. Groetjes,Carine
Wij maken onze uitnodigingen ook zelf, ook met foto's. Ik heb eerst voorbeelden gezocht op internet (daarom niet met foto's, maar gewoon om mooie ideetjes op te doen qua vorm en extra's), en nu is mijn vriend in photoshop vanalles aan het uitwerken.Wel niet makkelijk (met de nodige frustraties tot gevolg ;-), maar ons eerste ideetje mag er al wel wezen, al zeg ik het zelf :-)groetjesKatrien30-9-2006
Wij hebben ook alles in Photoshop gemaakt, maar dan is er wel nog iemand mee bezig geweest om de uitnodiging drukklaar te maken (wat dat ook mag zijn!). Dus misschien eens bij de drukker vragen hoe je 't best aanlevert?Groetjes,Sylvie11/03/06
wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt, met een foto van ons 2.ik heb enkel paint shop pro gebruikt om de foto in sepia te zetten, en word voor de tekst; de rest was knip en plak-werk.het resultaat: www.tomenmieke.be (klik op de kaart en ze gaat open)heb er heel veel goede commentaar opgekregen!!Miekeal 18 daagjes getrouwd
wij hebben ons uitnodiging & menukaarten via word gemaakt. was ook met foto bewerkingtof resultaat iedereen denkt dat het echt van den drukker kwam. gewoon rustig voor je computer zitten en je komt erwel.
We deden dat met PhotoDraw
Wij hebben gewerkt met illustrator en photoshop.Photoshop om de foto te bewerken.Als je je emailadres geeft, wil ik je gerust onze uitnodiging doormailen.Groetjes,Elke 15/07/06
ja, stuur gerust door, altijd leuk om andere voorbeeldjes te zien!tknipperke@hotmail.commercikesgroetjes Veerle
wij hebben de onze met photoshop gemaakt!zie www.kenny-evi.com vele groetjes