Terug naar overzicht
'k heb niet voor alles een suggestie, maar 'k probeer toch iets:dessertenbord: bordje voor zoetebekjesmiddernachtbuffet: nachtelijke hapjes 'k Zal nog eens verder denken!Groetjes,Sylvie11/03/06
hey ElkeTof idee, maar niet eenvoudig...*voorgerecht: Mousse uit de zee met bijpassend sausje*hoofdgerecht: gevleugelden met assortiment uit de moestuin en gebakken aardappeltjes, dit alles overgoten door groentensapje met rivierschaaldiertjes.*dessert: bord met luchtige chocolade en mokka, frisse room en verse vruchten*Pièce de résistance*00.00 uur buffetHet is niet zo simpel als ik dacht.... mist waarschijnlijk het poëtische van jouw voorbeeld.Maar was een poging:-)Laat je ons weten wat het uiteindelijk gaat worden?groetjes Peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
hallo,ik weet iet wat je hiervan denkt maar het zijn maar enkele ideetjes:voorgerecht: roze zeemousse die zwemt in de dille.Soep:ik ken deze soep niet maar ik vind dit al abstract genoeg.Hoofdgerecht: fijne sneedjes graanpikkers liggend in het groen en geel, overgoten door een sausje met zwembeestjes.Dessert: vanalles een beetjeBruidstaart: als dit ijsduifjes zijn : vliegende stukjes taart of ijsMiddernachtbuffet : nachtelijke overvloedviola,t' is inderdaad moeilijker dan dat ik dacht!Hopelijk ben je er iets mee!Veel succes nog,Leen
Heel hard bedankt voor de ideetjes!!!Jullie hebben in ieder geval al veel meer inspiratie dan ik... Ik laat jullie zeker weten wat het resultaat geworden is...GroetjesELKE12-08-2006