Nu Online
Momenteel zijn er 519 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond plannen

31-5-2006 17:52:30
Hallo beste bruidjes mijn zus trouwt op 22 juli en ik moet haar vrijgezellenavond nog plannen heeft er iemand ideetjes voor mij wat ik kan doen. Ik zou graag een busje huren dus als er iemand een goed adres daarvoor weet en niet te duur dan mag je het mij altijd laten weten maar wel in de regio van Oost-Vlaanderen. We zouden ook van café naar café gaan dus ik zoek eigenlijk ideetjes van spelletjes die we haar zouden kunnen laten doen.

Groetjes een wanhopige getuige

Els

Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 996

Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik31-5-2006 18:04:01

Hoi,

Wijzelf hebben geen vrijgezellenavond gehouden, maar toen mijn beste vriendin trouwde hebben we er wel eentje georganiseerd. Ik had gezorgd voor een BOB-chauffeur met een busje, en we zijn naar een carnavalwinkel geweest om een kleedje te huren voor haar. Hilarisch! Dan hebben we ze helemaal gesminkt en zijn we vertrokken. Voor we in stad toekwamen hebben we haar afgezet met een super klein fietsje, met allemaal blikjes aan, en dan moest ze zo stad in rijden, langs de bomvolle cafétjes en terrasjes. Dan hebben we ze naar een frituur gestuurd, zonder geld, en daar moest ze voor ons eten zien te versieren. En gelukt ook.
In onze kroegentocht hebben we ze allerlei opdrachten laten uitvoeren, zoals zich laten trakteren, troetelnamen op zich laten schrijven enzo... naar een karaoke geweest waar ze een liedje moest zingen ... Best wel tof.

Groetjes,
Tilly
al 25 dagen gelukkig getrouwd!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...