Nu Online
Momenteel zijn er 443 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gasten trouwfeest

15-7-2011 23:23:48
hey bruidjes, hoeveel gasten komen naar jullie receptie en avondfeest? Vandaag moesten de genodigden laten weten of ze kwamen of niet. nog enkele die niets hebben laten weten maar we wachten af tot zondag en dan bellen we ze zelf eens op. Dat is bij iedereen zo denk ik?
Bij ons is het voorlopig familie 26 pers, Receptie 51 pers, avondfeest 112 pers.
grtjs

katrien
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 704

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik15-7-2011 23:33:28

Hey,

Wij hebben gewacht tot vorige maandag en sindsdien zijn we aan het bellen geslagen. Een groot deel van mijn familie komt vanuit Nederland en blijkbaar is het daar de gewoonte om enkel iets te laten weten als je niet komt, terwijl het wel duidelijk op de kaart staat! We hebben dus wel een aantal telefoontjes moeten doen en er zijn ook mensen bij die dus niet komen. Wij moeten drie weken op voorhand laten weten hoeveel mensen er komen. Ik heb vooral gebeld omdat ik niet extra wil betalen voor mensen die niet komen...
Bij ons is het suite 15 mensen en avondfeest 130 mensen (wij doen geen receptie).

Groetjes, Claudia

A.
23-7-2011
 Meld misbruik16-7-2011 8:50:09

Familie rond de 60 overige gasten 110.
Voor familie hebben we namiddag vlaai om de 2,5 uur te overbruggen tot onze overige gasten komen. Hebben geen echte receptie.. maar wel een BBQ en groentenbuffet waar iedereen van mag smullen!!! Ben benieuwd over 6 dagen...

Els
5-8-2011
 Meld misbruik16-7-2011 9:52:03

hier moesten ze bevestigen voor 1 juli...

we zijn nu 3 weken voor de trouw en er hebben er nog altijd 20 niets laten weten
door het grote aantal steekt het niet op ne man of 10 (dessertenbuffet) dus het is geen ramp

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-7-2011 14:33:29

@Els: ik zou ze toch bellen als ik van jou was, hoor! Hoe kan je anders een tafelschikking opmaken? Die 20 hebben toch ook een stoel en bord en zo nodig? Nogal gênant als er plots te weinig plaats blijkt te zijn, denk ik dan...

Cardi
5-8-2011
 Meld misbruik17-7-2011 0:17:55

@ Els: ik zie dat wij dezelfde dag trouwen! Leuk.
Bij ons moesten ze ook voor 1 juli reageren.
Toch kregen we de weken nadien nog regelmatig telefoontjes of berichtjes van mensen die het vergeten waren. De mensen die niets laten weten hebben, hebben we zelf gecontacteerd. Zo ben je toch zeker van het aantal dat naar het feest komt.

Els
5-8-2011
 Meld misbruik17-7-2011 11:58:33

nee, het is niet de bedoeling dat iedereen op zen luie stoel blijft zitten, er is niet voor iedereen een stoel voorzien, er staan statafeltjes ook en het is de bedoeling dat daar ook aan gegeten wordt...

ondertussen zijn er ook al weer een aantal daarvan die iets laten weten hebben...

ik zie het nog volledig zitten :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info