Terug naar overzicht
Dag Wendy,Als je een goeie kapper hebt, dan mag dat normaalgezien geen probleem zijn. Heb je al een proefkapsel laten maken? Dan kan je direct zien hoe 't zit. Ze raden ook aan om je haar de dag ervoor te wassen en niet de dag zelf. Ik heb ook heel fijn, lang haar en met m'n huwelijk was 't ook opgestoken en ik ben er tot 5.30u mee doorgegaan, zonder dat er iets loskwam! Dus geen zorgen!Groetjes,Sylvie11/03/06
Bedankt voor de info ... heb vandaag proefkapsel laten maken en voelt goed maar hier en daar komt er toch een fijn sprietje los ... maar moet wel zeggen dat wa vandaag bewust wat minder lak e.d. gebruikt hebben ...Bedankt voor de tip om je haar de dag ervoor te wassen, want ik ging dit 's morgens zelf doen ... Is er hier een speciale reden voor?Ik moet s' morgens om 8u bij kapper zijn en hoop dus ook dat het zo lang houdt!!!Groeten
Ik heb ook heel fijn haar, ik kan mijn haar zelf niet opsteken, want dan komt het na een half uurtje los.Maar op mijn trouwdag heb ik het door de kapper laten opsteken en dat is heeeeeeel goed gegaan. Totaal niet losgekomen, er lag een hele dikke laag lak op. En inderdaad, ik mocht ook mijn haar de dag zelf niet wassen, dan schuift het haar meer.Groetjes,Lindsay06/05/06
HeyIk heb mijn haar vorige week laten opsteken en dit was zelfs te vast. Heb er twee dagen later met veel moeite (en pijn) de spelden uitgekregen en had een serieuze krabbel op mijn hoofd.Maar op het trouwfeest heb ik me helemaal laten gaan op de dansvloer en er verroerde geen krulletje. En daar doen we het toch voor eh ;-)Groetjes Peggy23/06/07
Hey,je haar de dag voordien wassen is omdat het anders te zacht is en te veel frisé. De spelden schuiven er dan uit enzo. Maar inderdaad, zo'n opsteekkapsels gaan soms zelfs verschillende dagen mee. Je wil niet weten hoeveel spelden ze daarin steken... :-)Groetjes,Lieve
Ik heb ook heel fijn en ook nog weinig haar maar wou het toch eens laten opsteken. En bij mij is dit wel tegengevallen. Het is nier losgekomen maar het zat zo strak dat ik er hoofdpijn van kreeg. Daarbij hadden ze er zoveel lak opgespoten dat het tegen 's vonds echt lelijk was. Ik ga het voor mijn trouwdag toch loslaten. Ik ga het in laagjes laten knippen, mooi late nbrushen en dan een diadeem of tiara erin doen.
Ik moet mijn haar de dag zelf wassen... Ik was het sowiezo elke ochtend... Niet goed ik weet het maar je kan moeilijk met een vettige kop rondlopen eh