Terug naar overzicht
Een kostuum waar hij mooi in staat en wat hij mooi vind!!! Weet niet of jullie samen gaan of dat het enkel met de mama's is.. maar ik zou me hier niet druk in maken!!Als ie samen met de mama of mama's gaat kunnen zij het toch wel sturen dat het bij je kleed past niet?! En anders geef je een klein stukje stof mee in een enveloppe dat ie moet afgeven in die winkel zodat zij kunnen kijken... Ik heb altijd gezegd tegen m'n vriend.. als we ooit trouwen dan trouw je in een zwart kostuum. Echter toen hij het aanzoek deed heb ik meteen gezegd... zwart vond ik altijd mooi maar neem maar iets waar jij je goed in voelt!!! Dus ik ben benieuwd over 6 dagen zal ik het weten....
mijn toekomstige heeft bij wellens in herentals een pak gekocht dat eigenlijk donkerbruin is maar dit is zo donker dat het bijna zwart lijkt... bij hem was dit "zachter" dan een zwart pak
Welke man staat nu niet met een zwart pak ? Zeker naast een "witte" bruid.
een zwart pak en een champagen hemd, of wit hemd met champagne das. En bruinachtige kostuum kan ook héél mooi zijn!En een champagne kostuum, gedurfd
Hey Nancy,wij zijn twee weken geleden getrouwd, ik had ook een kleed met een witte bustier en een champagnekleurige rok. Mijn man had een donkergrijs kostuum, met gebroken wit hemd en gebroken witte das.Als je wil, stuur ik je wel even een foto'tje door! (stuur maar n mailtje dan: liesbeth_vdj@hotmail.com)Liesbeth