Nu Online
Momenteel zijn er 401 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleur pak bruidegom

16-7-2011 1:10:50
hallo ik heb jullie mening nodig wij trouwen op 26 november ik heb een trouwjurk met van boven wit en de rok champagne kleur welke kleur van kostuum zouden jullie kiezen voor de bruidegom

nancy
26-11-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1425

A.
23-7-2011
 Meld misbruik16-7-2011 8:44:25

Een kostuum waar hij mooi in staat en wat hij mooi vind!!! Weet niet of jullie samen gaan of dat het enkel met de mama's is.. maar ik zou me hier niet druk in maken!!
Als ie samen met de mama of mama's gaat kunnen zij het toch wel sturen dat het bij je kleed past niet?! En anders geef je een klein stukje stof mee in een enveloppe dat ie moet afgeven in die winkel zodat zij kunnen kijken...

Ik heb altijd gezegd tegen m'n vriend.. als we ooit trouwen dan trouw je in een zwart kostuum. Echter toen hij het aanzoek deed heb ik meteen gezegd... zwart vond ik altijd mooi maar neem maar iets waar jij je goed in voelt!!! Dus ik ben benieuwd over 6 dagen zal ik het weten....

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik16-7-2011 8:48:43

mijn toekomstige heeft bij wellens in herentals een pak gekocht dat eigenlijk donkerbruin is maar dit is zo donker dat het bijna zwart lijkt...
bij hem was dit "zachter" dan een zwart pak

sonja

Meld misbruik16-7-2011 10:42:59

Welke man staat nu niet met een zwart pak ?
Zeker naast een "witte" bruid.

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik17-7-2011 9:06:56

een zwart pak en een champagen hemd, of wit hemd met champagne das.

En bruinachtige kostuum kan ook héél mooi zijn!
En een champagne kostuum, gedurfd

Liesbeth
2-7-2011
 Meld misbruik17-7-2011 18:20:26

Hey Nancy,
wij zijn twee weken geleden getrouwd, ik had ook een kleed met een witte bustier en een champagnekleurige rok. Mijn man had een donkergrijs kostuum, met gebroken wit hemd en gebroken witte das.
Als je wil, stuur ik je wel even een foto'tje door! (stuur maar n mailtje dan: liesbeth_vdj@hotmail.com)
Liesbeth

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info