Terug naar overzicht
Zoet,
6 jaar geleden leerde ik je kennen en deze dag ben ik nooit vergeten. Nu 6 jaar later staan we hier om elkaar trouw en liefde te beloven. Ik wil je vrouw zijn maar ook je steun en toe verlaat ook als het moeilijker gaat. Want met heel mijn hartje hou ik van jou en wil ik dat blijven doen alle dagen van mijn leven. Ik wil jou gelukkig maken en je steunen in alles wat je bent en wat je doet. Samen gaan we onze dromen waar maken en kunnen we alles aan. Want lieve schat, Ik zie je echt graag.
Mooi!! Knap dat jullie dat doen, wij houden het op 2 regels aangezien ik nogal een emo kip ben en die krijgt zo'n tekst niet gelezen zonder een traan
Prachtig!!
Mooi! ik ga ook iets in die aard zeggen hoor...Zolang het maar uit het hart komt:)
Echt heel mooi!
Van onze pastoor moest er ook iets instaan ivm toekomstige kinderen... Dat je ook een goeie mama wil zijn en zo... ;-)
Heel mooi! Wij hadden niets van kinderen vermeld omdat we geen kinderwens hebben en niemand incl pastoor heeft daar iets van vermeld. Groetjes,Laura
Mooooi... Ik ga die dag nooooit zoiets over mijn lippen krijgen... Ik word al emo door iemand anders zijn gelofte te lezen...
Dank jullie wel allemaal voor de reactie. Ik denk aan de reacties te zien dat ik het dan toch bij deze belofte ga houden.En nu maar hopen dat mijn toekomstige het ook mooi gaat vinden :-) Groetjes Sarah