Terug naar overzicht
Hoi, heb volgende maand mijn proefkapsel bij haar in Harelbeke. En normaal zou ze de dag van onze trouw aan huis komen! Weet ook ni goed of dit de normale prijs is. Volg dit even mee....
Ik heb de 8ste augustus mijn proefkapsel en make up en ze gaat ook mijn nagels doen dus ik betaal 210euro Ze gaat dan ook nog make up en kapsel van mijn getuige,dochter en mama doen bij mijn ouders thuis Geloof maar zou dar vor thuis moeten kijken 30euro make up en 45 euro feestkapel brushing is 20euro
Ik heb vorige week mijn proefkapsel laten doen door haar en was zeer tevreden. Ze is heel vriendelijk en behulpzaam.Ik heb wat prijsoffertes gevraagd bij verschillende mensen en dit was ongeveer de normale prijs voor proef en kapsel op de dag zelf aan huis.
Hoi, ik heb er vorige week mijn proefkapsel gehad en ben heel tevreden! We hebben kapsels geprobeerd tot ik hét kapsel gevonden had. Ze is zeker een 3tal uur bezig geweest en ze was onvermoeibaar Hoewel ik het eerder 'duur' vond is het zijn geld zeker waard.
Hoi, ik heb mijn haar en make up laten doen voor 85€ incl proef.... Peins dat ik dan een heel goedkope heb maar daarom zeker geen slechte want ze deed het ook perfect.
Ik ga dit eens blijven volgen... Want ik heb ook al op hun site gekeken. Van de kapsels die op de site staan had ik niet direct zo een wauw-gevoel. Maar blijkbaar is ze toch echt wel goed als ik dit hier allemaal lees.
Vorig jaar voor mijn trouw voor de wet heeft ze mijn haar gedaan. Ik was er super tevreden van. Zeer profesioneel en ze blijft zoeken tot het precies is wat je wilt. Gisteren heb ik een proefbeurt bij haar gehad ( dit jaar trouw ik voor de kerk). Ik had een paar foto's opgezocht van kapsels die ik zeer mooi vond. Het was precies wat ik wilde. Bij haar ben ik echt gerust als zij mijn kapsel verzorgt. Ik vind het zijn geld zeker waard. Dat ze aan huis komt vind ik ook een groot pluspunt.
heyik ben casey ik studeer haartooi, als je nog iemand zoekt ik ben wel geintreseerd en voor proefkapsel en zowel de dag zelf hebbek geen vaste prijs. Over de prijs beslissen julie hoeveel julie geven. en ik kan ook aan huis komenlaat maar iets weten caseyverbeeck@hotmail.comgroetjes casey