Terug naar overzicht
Wij hebben Everything van Michael Bublé :)
goh ier al zitten rond neuzen gevolg 1000 ideen kelly clarkson a moment like this (leona zingt dit ook)laura jansen use somebodyamazed lonestar ( voor mij wat corny maar mooie tekst gemakkelijk te dansen )hero enriquesarah bettens ozark henry you always have a homelucky bif naked (alternatief)paromore the only exection (vind ik mooi ouders gescheiden en ik was ook afstandelijk dus de tekst geeft me rillingen )footprints in the sand en first time ever i saw your face leona lewisbubbly en realize colbie Caillat alsook lucky samen met jason mrazi'm yours jason mrazone and only adelekiss me sixpence (vrolijk liedje)alicia keys met no one of if aint got youtake that rule the worldkissing you desree (tegelplakker) parce que c'est toi axelle redmad about you hooverphonic zo dit staat op mijn you tube lijstje wie weet zit er iets voor jullie tussenoh ja ik van je t'aime van lara fabian heel mooi maar tekst gaat eigenlijk over een koppel die uit elkaar gaat ik kijk daar wel naar maar de meeste niet http://www.ultratop.be/nl/showitem.asp?titel=De+mooiste... http://www.standaard.be/info.aspx?topic=info.valentijn.... http://www.codadiscobar.be/lijsten.pdf kun je ook inspiratie op doen
mijn vriend heeft onze openingsdans gekozen. Then van Brad Paisley.Ik hou op zich niet van country muziek maar dit liedje bezorgt me gewoon tranen qua tekst. Succes!
waarom opteer je niet voor een vlaams? van clouseau, mozaiek, paul de leeuw, liliane st pierre (eeuwig van je houden)allemaal liedjes met héél mooie tekstjes
de onze word van shania twain from this moment
editors , no sound but the wind. Krijg er altijd koude rillingen van. Maar echt wel ne tegelplakker ...
Wij nemen clouseau. Denk dat de meesten dat ook verwachten aangezien ik een echte clouseaufan ben :) heb gekozen voor heb ik ooit gezegd. Vind de tekst heel mooi. "je maakt me beter, ik hou van jou"
Dag iedereen, Zoals Tima aanbracht het liedje 'kiss me'. Mijn verloofde en ik vinden dit ook een heel mooi en leuk liedje. MAAR: hoe dans je daarop? Linde
Wij nemen 'Ik hoor bij jou' van Marco Borsato. Vind de tekst gewoon hemels!!! Echt wat ik op dat moment tegen mijn man wil zeggen...
merci dames ik ga ze allemaal eens beluisteren en dan maat kiezen héshania twain from this moment vind ik zo wie zo al een fantastisch mooi nummer
daar juist eens een swing geprobeerd en dat ging lukt kwa ritme maar da met veel draaitjes en zwaaitjes de rustige gedeeltes intens tegelplakkertjes doen en dan weer swingen ik moet dees al niet kiezen want verder dan een snelle tegel plakker zal ik met mijn vriend niet geraken hij heeft me al gewaarschuwd
oeps was dus als antwoordt op linde haar vraag
Bij ons zal het Perfect Day van Lou Reed worden.
Mad about you is in eigenlijk ook geen liefdesliedje; het is echt bedoeld als 'kwaad op jou' eerder dan 'zot van jou'. Ik heb eens een interview gelezen met Alex Callier van Hooverphonic daarover, vandaar.Wij moeten ook nog op zoek naar een openingsdans. Ik zou graag iets met een beetje leven in hebben. En hoewel ik zelf naar rock luister, vind ik de rockliedjes die in aanmerking komen te 'saai' om op te dansen (zou graag meer doen dat rondjes draaien), dus wij zoeken in de richting van jazon mraz, of ik hou van u van noordkaap vind ik ook wel leuk
Van ons wordt het shania twain: still the one
wij nemen 3 doors down met here without you
Heb net eens geluisterd naar 'ik hoor bij jou' van Marco Borsato , wauw , prachtig lied !Mercikes voor de tip Esther .