Terug naar overzicht
zowiezo zijn er altijd die naar buiten gaan voor dat geliefde sigaretje jammer genoeg op vorig trouwfeest dat we waren was dit ook zo
Hallo Dorien, Wij hebben gekozen voor het Rubenshof. Dit is voor mij de beste keure als je de prijs en de kwaliteit vergelijkt. Zij hebben een airco en hebben recent hun feestzaal uitgebreid. Ze hebben ook een mooie tuin waar de receptie eventueel door kan gaan. De enige vraag die ik me eventueel stel is of jullie datum nog wel vrij is. The loft stond ook op ons lijstje maar hier hebben we niet voor gekozen. Vond de mail die ze terugstuurde niet zo vriendelijk. Over de andere zalen kan ik niet zoveel zeggen. Geen ervaring mee. Groetjes laura
ga eens kijken bij het poortgebouw in rekem ook heel mooie zaal
Ons trouwfeest gaat volgende maand door in de kleine graaf! Zijn ook op verschillende plaatsen gaan kijken, maar dit sprong er echt tussenuit! Prachtige locatie, lekker eten (proefdiner al gehad), zeer goede huis DJ, fijn aangename mensen, .... Kortom ...DE trouwlocatie voor ons! :-)
een vriendin van mij is pas getrouwd in het Krekelhof in Kuringen.Mooie zaal, bediening was super, eten was super, receptie buiten was super, alles was super :-) Maar ik heb geen idee of je er een ceremonie kan laten doorgaan.. Zelf geven wij ons feest in de Waterhoek te Geetbets. Daar is wel de mogelijkheid om een ceremonie te doen... We zijn ook nog op de volgende plaatsen gaan kijken:- Chateau de la Motte- Poortgebouw- Hoeve Renwa- Bevershof- De Kleine Graaf: super mooi!- ... Rubenshof: zijn mijn ouders al een paar keer geweest en die waren er ook super tevreden van... Veel succes nog met de zoektocht!
Hallo, Wij hebben op 21 mei ons huwelijksfeest gegeven in het Krekelhof te Kuringen. Het was een superzaal!Bediening en eten waren zeer goed. Vriendelijk en professioneel personeel. Alles was tip top in orde. Ik raad hen zeker aan. Moest ik nog ooit een feest organiseren zou ik het zeker daar doen! Succes!
Iemand ervaring met zaal Dennenhof op het domein Bokrijk?