Terug naar overzicht
Er is op zich wel voldoende (betalende) parking in de geburen maar hou er rekening mee dat op zaterdag het markt is op het plein voor de Stadsschouwburg en het Paleis! Het is er dan superdruk zowel qua volk als ook qua doorgang in bepaalde straten. Op het Zuid kan je wel gratis parkeren, misschien een mini-busje inleggen dat heen en weer rijdt? Groetjes, Stefanie
Hoi Sara, Ik ken zaal Horta en snap volledig je gevoel erbij! Is super mooi daar! Misschien kan je iets bespreken met de mensen van de parking? Je weet nooit dat je een stuk parking kan reserveren ofzo voor een mooi prijs. Alvast veel succes nog. Vele groetjes, Laura
Horta en Hopland-parking wordt uitgebaat door interparking, je zou met hen contact kunnen opnemen. Zou ik sowieso zeker doen want de meeste parkings zijn niet 24/24 open, meeste sluiten rond 2h. Horta is een schitterende zaal, hou wel rekening dat het een grote zaal is en dat je voor kleinere gezelschappen (100 man is weinig voor die zaal) geen gebruik kan maken van de "huisinstallatie" en dus een licht- en geluidsinstallatie moet laten plaatsen en die moet gezien de grootte van de zaal toch iets meer om het lijf hebben dan de gemiddelde 8-knipperende fuifspots.
@B.: parkings in antwerpen zijn wel 24/24 open, je kan enkel maar tot een bepaald uur binnenrijden. buitenrijden kan je altijd.Wij zijn ook gaan kijken bij horta met een opstelling van 100 personen en dat valt super hard mee, daarom hebben we voor die zaal gekozen. we weten zelf goed genoeg hoe lastig het is om daar in de buurt te parkeren vermits we er bijna letterlijk achter de hoek wonen. Maar ik zit meer met het betalen van parkeerplaats in mijn maag, moeten wij dit op ons nemen of zouden we de gasten dat zelf laten betalen?
Hoi Sara,Wij hebben in juli 2011 ons feest in Horta gegeven. Het parkeerprobleem moet je echt niet wakker van liggen. Bij ons hier niemand hier over "gezaagd" en onze familie en vrienden zijn bijna allemaal van Oost-Vlaanderen (Regio Waasland). Er is parking genoeg en bijvoorbeeld laatavondgasten betalen maar 6,5€ als ze binnenrijden na 19u of zoiets... in de meeste parkings. Er zijn er genoeg rondom de zaal. En de markt was bij ons ook geen probleem omdat die rond 16u al aan het opkramen is. En het is gewoon leuk om met je kleedje over de markt te lopen hoor, beziens genoeg :)