Nu Online
Momenteel zijn er 350 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

busje? of limo?

17-7-2011 15:08:49
Dag medebruidjes!!!

Ik begin stilletjes aan zenuwachtig te worden gezien er nog enkele kleine zaakjes moeten geregeld worden tegen ons huwelijk begin september. Wij hadden vervoer voorzien om ons naar de Kerk en het gemeentehuis en de feestzaal te brengen, maar door spijtige omstandigheden, is het vervoer geannuleerd :(.

Ik ben nu op zoek naar vervoer... Heeft er iemand tips? Liefst ook niet heel erg duur (max 500 euro). We willen liefst een busje of iets dergelijks gezien er 9 à 10 personen moeten vervoerd worden...

Nog heel veel succes allemaal!

Liesje
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 749

tima
8-9-2012
 Meld misbruik17-7-2011 15:35:41

hoi toevallig juist vollop bezig met offertes aant maken kmoet wel zeggen dat de meeste limo's max 8 personenen zijn dus als je met 10 bent miss idd beter om naar busje uit te zien ik heb al een offerte had voor limo 7u + fles champagne €490 wel een lincoln voor €510 een chrysler . tis natuurlijk allemaal te zien hoelang je het vervoer nodig hebt meestal rekenen ze /uur

Liesje
3-9-2011
 Meld misbruik25-7-2011 0:17:44

Bedankt voor de tip :)

Liesje
3-9-2011
 Meld misbruik6-1-2012 13:03:07

We hebben dan maar 5 mercedessen gekozen, we hebben ons budget wel moeten verdrievoudigen :(. Maar het was wel mooi :) en iedereen was tevreden

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...