Terug naar overzicht
Hoi Aurélie! Zou je mij een foto kunnen sturen van het gastenboek? Hoeveel bladen telt dit en wat wil je er nog voor hebben? Mijn adres: esthermillen40@hotmail.com Groetjes! Esther
hier graag ook wat foto's: valeke_21@msn.com groetjes. Valérie
zou je mij foto's kunnen sturen naar kelly.goris@gmail.com merciekes grtjs
Hallo, zou je mij een foto van de schoenen kunnen doorsturen aub? sofievandebrouck@hotmail.com
Hoi Aurelie, Kan jij me een foto sturen van de feestviltjes en wat je er ook voor zou willen?faesarah @ gmail.com Dankjewel!
hallo, ik wilde graag de sjaal en de enveloppendoos eens zien. wat vraag je daar voor? groetjes Isabelle isabelle.francois@gmail.com
Besteik heb wel interesse in je haarschuivertjes met parels. hoe groot zijn die pareltjes? Hoeveel heb je er in totaal?Zou je eventueel een foto en de afmeting kunnen doorsturen naarveerle.bauters@pandora.be Alvast enorm bedankt... GroetjesVeeerle
Hey Ladies De haarschuivertjes en feestviltjes zijn de deur al uit...Blijft nog over:- een ongebruikte gastenboek ( uiteindelijk van idee veranderd, originele aankoopprijs +/- 30 EUR)- trouwschoenen ( Merk Luca Renzi mt 41, originele prijs 160 EUR) - sjaal ivoorkleurig (Originele prijs150EUR) - een zelfgemaakte enveloppendoos- hoepel maat L- Corset maat 85B
Foto's van de enveloppedoos mogen ook naar lies_belmans@hotmail.com! Merciekes alvast!
Kan je lij ook mailtje sturen met de accessoires die je nog hebt Graag foto's en prijs Bedankt kvandael@hotmail.com