Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gegraveerde champagneglazen

17-7-2011 19:56:52
Hey mede-trouwertjes!

Mijn toekomstige en ik hebben besloten enkel voor de familie ('s middags tijdens het diner) bedankjes te voorzien. Hierbij dachten we aan leuke champagneglazen die we zouden laten graveren. Ik heb al eens via de Gouden Gids gekeken en wel wat zaken gevonden die dit doen (o.a. schoenmakers) maar zou eigenlijk willen weten of iemand van jullie hier ervaring mee heeft.

We hebben ook al wat sites afgeschuimd waar je deze glazen gegraveerd kan kopen, maar hier vinden we onze goesting niet 100%...

Liefs,
Esther

Esther
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 876

Dorothy
6-8-2011
 Meld misbruik17-7-2011 22:59:29

Wij hebben dit laten doen bij http://www.origineelkadootje.com/ We zijn heel tevreden met het resultaat!

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik18-7-2011 8:24:05

ja, wij hebben dat ook daar laten doen en hadden een heeel mooi resultaat. ouders waren er weg van!

Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik18-7-2011 9:31:44

Je kunt dit laten doen bij Mix Art in Mortsel (mix-art.be). Ik heb er zelf al veel dingen van laten maken: champagneglazen, wijnglazen, fotokadertjes, hapjeskommen... Je kunt zelf kiezen wat er op komt en het is heel mooi. Ik dacht wel dat ze vanaf vandaag tot eind juli met vakantie waren.

Tineke
10-5-2013
 Meld misbruik7-1-2012 14:09:33

Hier hebben wij het laten doen voor de geboorte van ons zoontje dit jaar. Je kan je glazen zelf aanleveren als je wil (is vaak een stuk goedkoper, wij kochten de onze bv bij Ikea - en kwaliteit is ook echt ok) en je kiest uiteraard ook je tekst en/of tekening.
http://www.lasergrav.be/shop/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...