Terug naar overzicht
proficiat wij hebben lang twijfeld om saint germain te nemen idd lekker eten ze kennen hun job maar ik was al verliefd op een andere zaal en daar kun je niet veel aan doen ging nochtans gemakkelijk zijn want dan konden we bijna alles te voet doen stadhuis,de kerk en hop naar de feestzaal zelfs naar het hotel juist aan de overkant. als ik mag curieuze neuzen welke zaal hebben jullie of maakt het niet uit ? wij hadden een optie op de orangerie
Onze trouw gaat daar ook door. Ik laat iets weten hoe het is geweest :)
Ai, ben de naam vergeten. het is de zaal beneden vooraan.
aja das de enigste die ik nie heb gezien op het moment van de rondleiding zaten de trouwers en de suite daar al dus mochten we natuurlijk niet binnen maar zal wel even mooi zijnals de rest van de zalen
Wij zijn daar ook getrouwd en alles is echt perfect verlopen. Wij hadden de zaal boven en dat kwam goed uit want het was heel warm die dag en zo konden we ofwel in de veranda of op het terras aperitieven. Een echte aanrader!
Mag ik eens een stoute vraag stellen? Hoeveel kost dat nu eigenlijk om je feest daar te doen? Ik ben help mijn zus bij het plannen maar ze twijfelt tussen een feest in saint-germain (kleine kring) of een traiteur laten komen aan huis... Kost dat echt zo onmenselijk veel of is dat best te doen?
ik vond vergeleken met sommige andere zalen zeer goed meeviel van prijs ook verschillenden formules zoals buffet en zo en tis er echt wel zeer lekker
Is een beetje te zien wat je wil denk ik. Je kunt eens een kijkje nemen op hun website. Volgens mij valt het goed mee, voor de super kwaliteit die je krijgt.groetjes, Ann