TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Filipa
23-7-2011
|
18-7-2011 15:43:02
Hoi Nele, Ik heb zelf ook pas tegen einde juni mijn 1ste pas gehad en wij trouwen volgende week... volgens mij moet je je nog geen zorgen maken... Ik heb niet bij Lieben besteld, maar ben er wel geweest en het is ook geen super grote winkel hé, dus het zal wel goed komen je hebt nog 4 weekjes... Ik duim voor je dat je einde deze week je jurk al mag passen! Groetjes, Filipa
|
|
ruth
5-8-2011
|
18-7-2011 15:53:11
Geen paniek:) ze hebben eigenlijk niet veel tijd nodig om je kleed aan te passen. 4 weken is zeker genoeg. Ze zeggen zelfs dat het beter is om het zo dicht mogelijk tegen je trouwdatum zelf te doen... ligt schijnt de gewichtsschommelingen ( en bijgevolg niet passend trouwkleed...) die sommige bruidjes hebben van de stress..Zelf niet zo veel last van:) Met een klein waterkansje moet er misschien zelfs niets aangepast worden, dus wie weet:) Geen stress en proberen te genieten:) lieve groetjes!
|
|
Evelien
4-6-2011
|
18-7-2011 15:53:30
Ik had mijn eerset pas 7/5. Minder dan een maand voor de grote dag en alles is perfect goed gekomen.
Maak je er niet te druk in. Die mensen weten normaal perfect hoe ze alles moeten oplossen en perfect verstellen.
Veel succes.
|
|
Melissa
2-9-2011
|
18-7-2011 16:09:15
hoi, Ik heb mijn trouwkleed ook bij lieben gekocht! en ik ben zeer tevreden! Ze werkt snel en correct! Dus je hoef je geen zorgen te maken! Die vrouw van Lieben zal ervoor zorgen dat je straalt op je trouw!!
|
|
Isabelle
15-10-2011
|
18-7-2011 19:13:43
Correct? je kleed aan iemand anders meegeven vind ik nu niet zo correct eigenlijk...
|
|
kim
6-8-2011
|
18-7-2011 19:34:23
hey, ik heb zelf ook mijn eerste pasbeurt 2weken geleden gehad, 30juli moet ik het gaan halen voor zeker te zijn voor de trouw dat ik niet meer bijkom of vermager, maar bij mij was alles in orde dus ik hoop voor u ook. Een trouwkleed is tenslotte 1van het mooiste van heel de trouw vind ik. veel succes x
|
|
Annelies
7-8-2010
|
19-7-2011 7:52:59
Hallo, Ze hebben inderdaad niet veel tijd nodig om je kleedje aan te passen als het er eenmaal is. Dus het zal wel in orde komen. Maar ik zou toch even vermelden dat het toch niet erg professioneel overkomt als je zo dikwijls moet bellen en dat het er nog steeds niet is EN je kleedje meegeven met iemand anders.... persoonlijk vind ik niet dat dit kan, maar kom, als het nieuwe er op tijd is moet je je geen zorgen maken.... je zal stralen die dag! Groetjes Annelies
|
|
Nele
20-8-2011
|
27-7-2011 12:51:01
Hey Dames, bedankt voor jullie wijze raad, na nog een farce te hebben meegemaakt,
ben ik er eindelijk toch wel gerust in,
ben afgelopen zaterdag gaan passen,
en vrijdag mag ik opnieuw gaan.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|