Terug naar overzicht
De Vlaschaard in Hulshout, heel mooi, met mooie tuin. GroetjesJessica
Wij trouwen in Laarhof in Schelle. Heel romantisch, volledig omwald terrein met een prachtige tuin en vijver. De kapel van het vroegere kasteel staat er ook nog. En de ingang naar het domein is echt imposant (twee torens met grote dubbele poort)
@ Gitte, heb je een website waar foto's op terug te vinden van het Laarhof? Hebben blijkbaar geen eigen website...
Flinckheuvel in 's Gravenwezel?
Wij hebben gekozen voor domein MArtinus in Halle-Zoersel.Een echte aanrader, dit is mijn eerste indruk. GroetjeS. Valérie
wij hebben alta ripa in oud turnhout
wij hebben ons feest gegeven in La Grange in Massenhoven (dichtbij de grens met Oelegem, echt niet zo ver van Antwerpen). Hele mooie locatie, zowel binnen als buiten, lekker eten, heel professioneel... Een aanrader! groetjesJoyce
wij hebben gekozen voor E10 Hoeve in Brecht
Daemshof Noorderwijk (was de onze)Hortensiahoeve KapellenDe Jachthoorn Brasschaat...
Bedankt voor de reacties hot hiertoe mensen, Daemhof vind ik er wel erg mooi uitzien....
wij trouwen in kasteel den brandt, berchem terras naast de deur, tuin voor het kasteel en een heel park achter het kasteel
Kasteel den brandt ligt niet in berchem of er moeten er twee zijn :) Kasteel den brandt ligt bij ons in de achtertuien opt kiel als je dat bedoeld is het idd een super mooie locatie wij gaan in het park daar foto's trekken (nachtegalen park, brandt park, midelhiem park, bloementuin) keuze genoeg
Ik heb net bevestiging gekregen, en heb het 's Graevenhof nu als locatie! Ben superblij! Bedankt toch voor de tips Bruidjes!