Terug naar overzicht
Hoeveel ruimte heb je tussen die pilaren? Een dansvloer lijkt vaak klein, maar er kan al snel veel volk op. Dus misschien moet je eens opmeten hoeveel 'vrije' ruimte je hebt, en dan checken hoeveel volk erop kan?
Ik ben daar eens naar een trouwfeest geweest. Supermooie locatie, en totaal geen last gehad van die pilaren. Voor die trouw was de zaal wel veel te groot (er stonden geen tafels want diner was in andere zaal). Daardoor leek het echt redelijk leeg, al hadden ze dit proberen 'opvangen' door hier en daar zo van die kamerschermen te zetten. Dat is mijn enige bemerking :-)
Hey, Fijn dat jullie zo snel reageren, het was namelijk mijn eerste post op dit forum en het is dus echt wel nuttig. De zaal was leeg toen ik hem zag, maar op de foto's zag ik dat er een ronde 10 personentafel tussen kan, dus die grootte ongeveer.Maar we gaan wel eten in de zaal, dus van leegte's zouden we geen last mogen hebben. Emily, was de zaal mooi versierd buiten dan de kamerschermen? Waren er veel lichtjes enzo? Want dat is ook moeilijk in te schatten :)