TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
12-5-2012
|
18-7-2011 19:21:33
Hallo, Ik ben ook twee keer gaan zien in de winkel. De eerste keer alleen met men mama toen had ik een kleed die we beiden de max vonden, daarna nog heel wat kleedjes aangehad waarvan we hadden van ja heeft ook iets. Twee weken later mocht ik nog even terug met men zus en men getuige. Ik heb die twee weken enkel en alleen aan dat ene kleedje gedacht en uiteindelijk is het dat kleedje ook geworden. Ik vind je moet je goed voelen in je kleedje en het moet iets zijn die 'jou' is. Uiteindelijk is het jouw dag en moet je je supergoed voelen :-). Grts, Mieke
|
|
joyce
30-4-2011
|
18-7-2011 19:43:46
hey, Ik ken het gevoel maar al te goed! Ook sterk getwijfeld tussen 2 kleedje na de eerste keer 'shoppen', de week erna terug geweest met mijn schoonmoeder en mijn zus, en enkel die 2 kleedjes nog gepast (een paar keer geswitched), tot mijn zus zei 'dit is het, hier straal je echt in', het is het kleedje geworden dat als 1e in mijn hoofd was blijven zitten. Je moet je gevoel volgen! Laat het nog even bezinken, ga nog eens passen bij Lilian Claes (waar ik mijn kleedje trouwens heb gekocht:-)) en ga nog eens een 2e keer of 3e keer terug! Uiteindelijk zal je je droomjurk wel vinden. groetjes Joyce
|
|
Cindy
5-5-2012
|
18-7-2011 20:05:13
Ik sluit me aan bij de 2 andere dames. Ik zou ook rekening houden met comfort. Iets met veel lagen is niet altijd even handig om bv neer te gaan zitten of om naar toilet te gaan.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
19-7-2011 9:35:29
Aangezien die ene jurk al helemaal in je hoofd zit en je zelfs al aan assecoires denkt, zou ik zeggen: ga ervoor!
Maar... je zegt: ik kan die later nog op een ander feest aandoen... Ik zou dat niet doen... Iedereen wéét dat dat jouw trouwjurk was, dus is dat niet echt gepast... Precies of je wil nogmaals in de belangstelling staan... Ook al is dat niet jouw bedoeling...
|
|
Katrien
20-4-2013
|
19-7-2011 9:45:22
Cho Véronique, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb ook een jurk die ik nadien nog kan aandoen. Het is geen witte jurk, en voor onze trouw gaat er een heel kleine sleep aanhangen (moet nog ingekort worden, en ze gaan hem vanvoor inkorten zodat ik er niet over val, en achteraan blijft hij lang, zodat het een beetje een sleep is). Die sleep ga ik nadien dan laten wegdoen, zodat het een gewone lange jurk wordt. Maar ik ga die zeker nadien nog dragen.
Ik zou gaan voor de jurk die nog steeds in je gedachte blijft zitten. Als je er zo mee bezig bent, is dat wel jouw jurk, volgens mij.
Greets
Katrien
|
|
Tine
26-5-2012
|
19-7-2011 11:05:35
Ik heb ook 2 kleedjes gezien.
kleedje 1 bij Younniek was heel mooi, model dat me perfect past, valt mooi, enkel het bovenstuk was niet naar mijn zin maar dit kan ik laten aanpassen, winkel in Turnhout dus 5 min van mijn deur. De prijs 899€
Kleedje 2 bij Koonings van Rembo Styling was echt een droomjurk maar kost 2200€
Ik ga dus vermoedelijk voor kleedje 1 gaan. Kleedje 2 was echt prachtig maar voor de 1300€ verschil kan ik nog vele andere dingen doen.
|
|
Imke
31-3-2012
|
19-7-2011 13:44:09
Nu ik mijn tekst herlees, zie ik dat de spellingcorrector Youniek heeft vervormt naar you iel. De derde jurk was dus van Youniek. Deze paste perfect, maar na een nacht er over te hebben geslapen, is het toch niet echt mijn ding, dan ben ik niet mezelf. (Hoewel het wel een prachtige jurk is, maar niet voor mij...). Het prijsverschil is inderdaad aanlokkelijk, maar mijn verloofde zegt dat ik daar niet naar moet kijken (hoewel ik wel in mijn hoofd blijf herhalen dat het dan wel veel geld scheelt)... Wat een moeilijke beslissing hé. Enfin, straks nog naar Liliane Claes... wordt vervolgd
|
|
Katrien
20-4-2013
|
20-7-2011 12:28:34
En Imke, hoe is het bij Liliane Claes verlopen? Nog een "wauw"-jurk tegengekomen?
|
|
Imke
31-3-2012
|
20-7-2011 13:41:42
Hey Katrien, Bij Liliane Claes had ik een mooie jurk gevonden van Pronovias, maar ze kwam tot boven de knie en dat vond ik wat te kort. Ze konden daar dan wel een stuk bij aanzetten, maar je ziet wel altijd dat dat niet oorspronkelijk 'het plan' is. Wel heel vriendelijke dames daar. Deze voormiddag zijn we opnieuw naar Le Chapeau gegaan en hebben er de tweede, beige jurk gekocht. Die bleef echt in mijn gedachten hangen. Dat blijkt er ook eentje te zijn van Pronovias, maar dan wel van een oudere collectie (ik weet niet welk jaar en vind het ook niet terug op het net). Wat we wel raar vinden is dat daar dan geen korting af gaat ofzo, terwijl je bij Liliane Claes al korting kreeg op alle modellen van 2011... Enfin, mocht het een jurk zijn van de nieuwe colectie, had ik die ook gekozen en even veel geld betaald natuurlijk. Ik vraag me wel af of ze dan een nieuwe zouden bestellen, of mij het winkelmodel gaan 'aansmeren' ;-).
|
|
|
Imke
31-3-2012
|
20-7-2011 15:27:36
Hey Katrien, dat was ik inderdaad. Die website is www.lightinthebox.com. De levering ging heel erg vlot en ik vond de jurk ook heel erg mooi voor de prijs die ik heb betaald. Maar we gingen daar nog wat aan aanpassen (een vriendin en ik) en da's niet zo 'wauw' uitgevallen als ik had gehoopt. Ik ga de jurk nu dus ook gewoon dragen als cocktailjurk :-).
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|