Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes?

18-7-2011 19:55:07
zaterdag aanstaande 23 juli 2011 is het zover.
vandaag hebben we onze boekjes binnen gedaan om te kopiëren en samen te nieten.
Nu nog enkel nog op zoek naar bedankjes die we graag op de dag zelf zouden meegeven aan de gasten, een foto vinden we mooi maar is moeilijk, aangezien we geen fotograaf hebben gevraagd en de foto's dus niet dezelfde dag nog afgemaakt zullen worden. hebben jullie eventueel nog tips? we dachten al aan iets van snoep maar vrezen dat dit te kinderachtig zou zijn.
alvast bedankt

Andel
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 852

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik18-7-2011 20:16:01

Oei, veel tijd hebben jullie niet meer hé.
Ik ben persoonlijk nogal weg van Ava. Daar hebben ze bij de doopsuiker nu ook heel veel leuke dingetjes die ook perfect kunnen voor bedankjes. Vb kleine houten kistjes die je vb met snoepjes of M&M's of zo kunt vullen. En zitten rond €1/stuk of soms ook minder.
Gauw gaan kijken als je kan, zodat je nog tijd hebt om ze te vullen. Vergeet ook niet van die kaartjes mee te kopen om eraan te hangen met jullie naam erop en huwelijksdatum.

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik18-7-2011 20:45:00

foto kan je later nog altijd sturen als je dit zou willen doen, hoeft niet echt op de dag zelf he

vanessa
3-9-2011
 Meld misbruik18-7-2011 22:04:51

wij hebben op de site crea-miek nl gekeken hebben daar de kurkentrekken bruid en bruidegom besteld, super mooi en heel vriendelijke mevrouw, ik weet niet van waar je bent?

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...