Terug naar overzicht
hey, wij houden ons trouwfeest in Otorongohoeve in Wetteren. Heb er een heel goed gevoel bij. Vriendelijke mensen en niet duur...veel succes bij de zoektocht! groetjes
De snip is niet overdreven duur en is in Moorsel. Ofwel Brouwershof in Affligem (verplichte traiteur) of hun rent a pub ook in Affligem (vrij van traiteur) succes nog groetjes
Salons t'Oud Gemeentehuis in Wichelen en inderaad de Snip in Moorsel zijn volgens mij de minst dure feestzalen uit de omgeving :-). Ik denk wel dat een parochiezaal met een traiteur nog goedkoper zal uitkomen maar daar moet je natuurlijk voor zijn. Groetjes!
De caelberg in Moorsel is denk ik qua prijs goedkoper dan de snip. Wij zijn er ook gaan kijken en de mensen zijn erg vriendelijk. Leuke zaal en veel keuze van eten. Aan de parkeermogelijkheden gingen ze ook iets doen. en dan t'oud gemeentenhuis in Wichelen is idd ook erg goed qua prijs-kwaliteit. In Wetteren heb je ook het geuzenhof,zelf nog niet geweest maar wel al goede dingen van gehoord. In Lede heb je Intermezzo. Vorig jaar een trouwfeest gehad en dat was wel oke. Veel succes met de zoektocht
Wij hebben Kasteel de Rozerie Valt ook nog mee van prijs, je moet geen huur van zaal betalen ofzo
Geuzenhof in Wetteren/Massemen is heel goed! Wij hadden er bijna ons feest gegeven ware het niet dat we de zaal uiteindelijk toch wat te nipt vonden voor ons aantal genodigden. Ik kan hierover wel alvast zeggen dat dit wel een van de duurste feestzalen was die we bezocht hebben (na De Lozen Boer in Lochristi), maar wel de moeite! Groetjes!
Wij doen het in De Snip in Moorsel en van alle zalen die wij bezocht hebben toch de beste qua prijs/kwaliteit. Zoals hierboven vermeld, het brouwershof in Hekelgem, daarnaast heb je nog een zaal maar ben de naam even kwijt.In het Brouwershof moet je idd hun traiteur gebruiken, maar voordeel is dat ze met een brouwer werken waarbij je aan groothandelprijzen betaald. Dus 60ct voor een cola enzo. Rent a pub kan je ook gebruiken, maar dan moet je zelf ook tafels, stoelen, bestek e.d. voorzien. Wij wouden dit eerst zo doen, maar dit is ook van het Brouwershof en ze wouden dit precies niet verhuren. Ze bleven aandringen om hun zaal te gebruiken. De Vos of Reinaert in Ninove. Is iets verder weg, maar volgens mij ook nog in de lagere prijsklasse.
Wij hebben ook kasteel de Rozerie, niet duurder dan elders..de prachtige locatie krijg je er gratis bij