Terug naar overzicht
Dag Kathleen,Jij bent wss al lang geleden getrouwd :-) Maar heb je bericht op het trouwforum gelezen! Volgende maand trouwen wij en onze DJ is van het Blue Moon team. Zijn deze goed? Hebben jullie extra belichting genomen?Dank je!Groetjes Petra
Hey Petra,Ja hoor, wij zijn al bijna 3 jaar getrouwd :-) Maar geen erg :o)Op zich waren ze wel goed, maar wijzelf waren niet zooo tevreden over hen. Ik wil je natuurlijk niet bang maken, want op die 3 jaar zal er heel veel veranderd zijn en ik denk ook dat het van de dj afhangt. Wij hadden een rode draad gemaakt van nummers die zeker moesten gespeeld worden en van bepaalde stijlen die absoluut niet mochten gedraaid worden (wij wilden dus whoempapamuziek zeggen). Wel, zeker 1/3e van onze lijst is niet gespeeld geweest en toen er mensen verzoekjes gingen vragen werden deze simpelweg geweigerd. Natuurlijk hoorden we dat pas nadien en konden we niet meer reageren. Maar verder was het zeker goed, hoor. Ze hebben op tijd en stond de gepaste muziek gedraaid en de belichting was ook piccobello in orde. Dus grotendeels waren we wel tevreden. Maar achteraf bekeken vonden we het wel 'n beetje geldverspilling en 't was jammer dat het zo moest verlopen. We hebben dus inderdaad belichting genomen, maar niet het duurste van het duurste. Vonden we er 'n beetje over. Was best knap.Hopelijk hebben jullie meer succes, maar ik ben er zeker van dat het bij jullie supertof zal worden ! Misschien kunnen jullie ze op voorhand nog even extra verwittigen dat er niets van verzoekjes geweigerd mag worden ofzo. Hopelijk hebben jullie een prachtige dag en al een dikke proficiat op voorhand !