Terug naar overzicht
Wij hebben ringen bij Kris Baele laten ontwerpen. Ik ben heel tevreden over zijn werk. Ik heb ze sinds dinsdag in huis. De prijs hangr af van vershillende factoren breedte van ring, steentjes,..... wij hebben voor de onze 1000 euro betaald. Ik zou er zeker eens langsgaan.groetjes Kelly25/08/2006
Oh ja nog vergeten, je hebt je ringen toch vrij snel. Wij hebben onze ringen gaan bestellen op 15 april en hebben ze eergisteren 30 mei mogen gaan halen. Op 13 mei moesten we even langsgaan om ze te passen.groetjes Kelly
Ik wil wel een foto sturen van mijn ringen hoorgroetjes
Hey, Onze ringen komen ook van Kris Baele.Hij is wel in verlof vanaf midden juli tot begin augustus. Nadien mogen wij onze ringen gaan ophalen (hebben ze vorige week al gepast).groetjes,Daisy02/09/06
Onze trouwringen komen ook vandaar en ben heel tevreden, heel vriendelijk, goede service en mooi resultaat!Een echte aanrader.Wij hadden zo'n 1300 euro voor onze ringen maar de mijne is wel dik en met 7 diamantjes. Maar is het budget minder kan hij daar ook naar werken hoor das het voordeel dat hij de ringen zelf maakt :-)GroetjesEvy
En waar bevindt Kris Baele zich? Heeft hij een internetadres?Wij trouwen pas volgende zomer en hebben nog niet uitgekeken naar ringen... Maar jullie klinken allemaal zo positief, dus zou ik wel eens willen informeren.GroetjesVeroniek20-07-2007
hallo,je kan alle info vinden op zijn website:www.krisbaele.be groetjes,Daisy02/09/06
Dag DaisyBedankt voor de informatie!Veroniek20-07-2007