Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versiering

19-7-2011 0:25:25
wij zouden zowiezo onze viering graag buiten willen doen ... maar hoe versieren jullie deze?
ben een beetje van mijn gedacht af gestapt om heel veel met ballonnen te doen ... graag wat ideeën met bloemen of iets wat je zelf kan creeëren maar er wel wonderbaarlijk gaat uitzien?

alvast merci!!!

dorien
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 998

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik19-7-2011 9:02:47

Hey Dorien

Wij gaan (hopelijk bij goed weer) ook onze viering buiten laten doorgaan. Wij versieren de bankjes met kleine boeketjes gerbera's (dit wordt de bloem die overal zal terugkomen :o)) en die hangen we dan aan de zijkanten. Vooraan zal er een soort van altaar (hoge tafel) komen waar we ook een bloemstukje met gerbera's zullen zetten.

Voor de rest gaan we proberen rozenblaadjes in het gangpad te strooien zodat het een romantische touch krijgt :o)

Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik19-7-2011 9:26:20

Hey Dorien,
De hoeveelheid echte bloemen is bij ons nogal beperkt maar ik ben wel deze aan het maken als decoratie:
http://www.projectwedding.com/wedding-ideas/diy-wedding-challenge-2010-paper-flower-bouquets
Ben er twee grote en twee kleinere aan het maken die we dan zowel thuis, tijdens de ceremonie als in de feestzaal kunnen plaatsen. Voor de rest zou ik twee trosjes van ballonnen aan de ingang van de feestzaal willen zetten (ga ik ook zelf maken: ballonnen, gewichtjes, lintjes, krulletjes&frulletjes en een fles helium). En de rest van de ballonnen en helium gebruiken om na de ceremonie iedereen een ballon te laten vliegen met een kaartje aan. De stoelen hebben een stoelhoes met mooie gouden strik (huren we voor de diner en kunnen we dus ook perfect gebruiken voor tijdens de ceremonie) maar kan je evengoed zelf maken met een goud lint dat je bvb na de kerstperiode op de kop kan tikken. Voor de bloemstukken kunnen we bij onze ceremoniemeester bloemstukjes met valse bloemen huren, ziet er even goed uit maar is wel een heel pak goedkoper.

Dit zijn tot dusver mijn low budget ideetjes wat betreft de decoratie. Hopelijk heb je er iets aan.
Groetjes,
Stefanie

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik19-7-2011 11:27:37

oh die bloembollen zien er echt wel leuk uit!!! is het eve gemakkelijk te maken als het eruit ziet?

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik19-7-2011 11:32:29

Hoi Dorien,

Wij gaan (hopelijk) ook onze ceremonie buiten doen. Het weer mag dus gaan keren :)! Wij hebben witte stoelhoezen gehuurd met bordeaus strikken, ik moet die de vrijdag voor onze trouw afhalen! We hebben een witte loper gekocht (bij het bruidsparadijs in Merksem). We hebben een bloemenboog en een bloemstuk op de tafel, waar een kennis (die ook schepen is) de ceremonie aan elkaar zal praten. Wij voorzien ook rozenblaadjes voor naast de loper!

Wij zelf gaan op een bankje zitten dat mijn partner wit zal schilderen.

Bij slecht weer hebben wij een B-plan en gaan we binnen de chalet van de basketbalclub onze ceremonie houden. Die is onlangs vernieuwd en mooi en die hebben we ook gehuurd voor de receptie. Ik hoop echt op mooi weer...

Groetjes
Sharon

Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik19-7-2011 20:06:16

Hey Dorien,

tot dusver heb ik enkel nog maar de pompons en carnations gemaakt en die waren in ieder geval doodsimpel. Ik denk dat het voornaamste is dat je voldoende tijd hebt om genoeg bloemetjes te maken, kan je zelfs gerust 's avonds voor televisie doen.
Ik heb al mijn gerief bij den AVA gaan halen behalve de wol (in de veritas als soldeke gekocht). Voor de vazen of bloempotten om de bollen in te zetten ga ik langsgaan bij mijn grootouders en ouders . Desnoods nog een papiertje er rond om ze mooi in te pakken als ze echt te lelijk zijn .

Veel plezier ermee,
Stefanie

wouter

Meld misbruik21-7-2011 13:37:06

enkele ideeën voor buiten, die er wonderbaarlijk uitzien kan je vinden op www.ballonatelier.be bij de rubriek american wedding en sfeerfoto's.
Bestellen, of gewoon goed kijken naar de foto's, en zelf namaken...

wouter

Meld misbruik14-8-2011 17:02:24

(oei sorry, even te vlug gelezen)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info