Terug naar overzicht
Zal mee duimen voor woensdag dat het droog blijft! Geniet van elke seconden, want jullie dagje vliegt echt voorbij! Al een dikke proficiat toegewenst! groetjes
genieten is de boodschap!!!
spannend !!! ik duim mee op prachtig weer. geniet morgen van jullie dagje waar jullie zo lang naar hebben toegeleefd al een hele dikke proficiat he hopelijk kun je vannacht wat slapen groetjes
het ziet er hier al een goed begin uit... blauwe hemel!! Geniet ervan!!
ik duim ook voor mooi weer, geniet van jullie dag !!!
Hoi Penny, Ai ai als ik jouw berichtje lees, krijg ik de kriebels... want het is dan ook bijna aan mij... Hier nog 3 dagen en 16 uur op de teller... SPANNEND!Meid, geniet van jouw dagje! Ik duim mee voor geen regen morgen!!! xxx
hallo Geniet van je dag morgen. We zullen duimen dat het droog gaat zijn. Voor de andere die deze week trouwen hopen we ook op schoon weer. geniet allemaal van jullie dag. groetjes
Hi Penny, Bij mij ook enkel nog uren: 14 uur 59 min en 28 sec om precies te zijn. Spannend nu he!!!! Morgen komt het heus wel goed met het weer. Ik heb gehoord dat het de betere dag van de week zou zijn. Ik duim ook mee voor het zonnetje!! Geniet jij ook van je dagje en van de laatste voorbereidingen, want morgen is het EINDELIJK zo ver! Veel liefs, Evelyne
Spannend! Geniet er met volle teugen van! En alvast proficiat ;-)
Geniet ervan!! En ook al schijnt het zonnetje niet (maar het gaat zeker droog zijn) jij zal stralen!! groetjes
Penny, Ik wens jou een stralende dag toe!!!
een prettige dag morgen en hopelijk mooi weer !!!
Toch wel spannend hé, hier nog 3 dagen te gaan!! Geniet ervan zou ik zeggen en probeer zeker een verslagje te maken erna hé, ben razend benieuwd!!!