Terug naar overzicht
Wauw, proficiat! Leuk zég ... en wanneer is jullie dag? Ik zie geen datum onder je avatar Groetjes Kelly
25 mei !!! Ik moet nog eens zien hoe ik die avatar moet wijzigen ;-)
super!! wij trouwen daar over 17 dagen... ga je voor het buffet of aan tafel bediening? groetjes
waarschijnlijk een buffet, met vooraf soep die aan tafel bediend wordt. Nadien dan ook het dessertenbuffet. Gaan jullie nog dingen zelf in de zaal aankleden ? Ik denk wel dat ik al zeker menu's en naamkaartjes ga maken. Hopelijk
ik ga het idd zelf versieren. Onze kleuren voor de uitnodigingen zijn paars en wit, ook de menu's, ballonnen, naamkaartjes, ... In de zaal zijn de tafelkleedjes wit en bordeaux. en da past niet bij wat ik wil, dus ik bestel ergens anders witte tafellakens, dan kan ik met paarse tafelversiering werken, en is alles 1 passend geheel.Ik heb alles in de ava gevonden... heb mij goed kunnen bezighouden... jawadde... zal blij zijn als ik er vanaf ben :)
klinkt supermooi !!!! Zou je nadien mij een foto willen doormailen van de zaal ? Ben reuzebenieuwd !!!! Kan ik ook wat ideetjes opdoen ;-))) Ik ben juist maar gestart en moet nog eens goed nadenken hoe ik alles wil doen. De uitnodigingen ga ik zelf maken met een foto van ons denk ik... Maar daar heb ik nog allemaal tijd voor. Ben alleen al heel content dat de zaal vast ligt. krullenkopje@hotmail.com
ah, dat zal ik doen... we moeten de vrijdag alles klaarzetten.Onze uitnodiging hebben we ook zelf gemaakt, met een foto van ons op. Via vistaprint.beben er enorm content van. de kaartjes van de drukker zijn allemaal zo cliché, alles hetzelfde.... véél plezier hoor met de voorbereidingen!groetjes, liesbeth