Terug naar overzicht
Hey,ik zou dat al laten doorschijnen op de uitnodigingen, menukaarten...Groetjes,Lieve
snap de vraag niet
Hoi Elke,Wij hadden helemaal geen thema, niet voor de huwelijksviering en niet voor het avondfeest.Je kan er zover mee gaan als je wil..Je kan het thema gebruiken voor de viering, de uitnodigingen, menukaarten, bedankjes,...Groetjes en veel succes!An 13-08-05
Wij hebben een klein thema: (teddy)beren. We hebben ze op onze uitnodigingen staan, op de menukaarten, tafelkaarten, bedankjes.. maar dat is bij de voorbereidingen zo gegroeid en het maakt toch wel een mooi geheel.. en voor iedereen die mij kent is dit thema geen verrassing :-)
hey elkeuiteraard bepaal je dat helemaal zelf hé! ik vond het bijvoorbeeld wel grappig om ons thema 'ski-fun' te laten terugkomen in onze postzegels. k heb (trouwens zonder medeweten van mijn aanstaande) een eigen zegel bij de post laten maken van een foto van ons op latten. k vond dat wel grappig om zo'n gepersonaliseerde foto ofwel op de fair parts of wel op de bedankingskaartjes.voor de rest houden wij het wel heel sober en verwijzen wij in de feestzaal enkel met de tafelnamen en de menu's naar ons thema.groetjesbirgit02.12.06
Hi Girls,alvast bedankt voor jullie reacties ;-). Als thema hebben we de "Tour de France'. Iedereen die mijn vriend kennen, zullen wel weten waarom. We zullen het doorvertalen op de kaarten op de tafels, etc.Ik wens jullie verder veel succes met de voorbereidingen!!!GroetjesElke 15/07/06