Terug naar overzicht
Hey, Ik ga jouw topic volgen want ik had net dezelfde vraag in gedachten. De fotokader hebben we vorig jaar gehad op de trouw van mijn schoonbroer,dus we moeten ook iets anders verzinnen. Ik had al gedacht aan zo een plakaat (of hoe je het ook noemt) dat je vaak ziet waar je je hoofd moet doorsteken. Dan zie je natuurlijk wel de kledij van de mensen niet.
heb hier op het forum is gelezen van een karton te laten maken met een foto van uzelf op. Dus van u en u man (op dee moment dan al toch:)) op ware grote. En dan als iedereen binnen komt staat iedereen met jullie op de foto.
Foto's met een Wolkie Talkie? http://www.wolkietalkie.com/nl Groetjes
Met een hartjeskussen in de hand?
Heb je een thema? Anders een voorwerp of foto dat te maken heeft met je thema?
Heb je dit al eens met je fotograaf besproken? Je betaalt hem / haar voor de ideeën ;-) dus daar hoef je zelf niet echt van wakker te liggen hoor! Succes! Roeland
Geef de gasten een mooi bordje om hun wens op te schrijven (vb schoolbord en krijtjes) dan heb je ineens een gastenboek en foto's samen ! mss zorgen voor een leuke achtregrond (grote plaat in leuk kleurtje schilderen/behangen, of mss is er aan de zaal een leuk/mooi plekje om dit te doen)
hoi Wij hadden de kader van een schilderij (dat bedoel je misschien met fotokader?), en ik moet zeggen, het is wel een leuk idee geweest! De mensen staan heel spontaan op de foto (hoe later op de avond hoe spontaner natuurlijk :-)). We hebben (op 1 of 2 man na) iedereen op de foto gekregen, zelfs mensen waar we het niet van verwacht hadden, deden uit zichzelf iets origineels/leuk met de kader. groetjes Joyce
ons 1ste gedacht was om, bij ieder koppel dat binnekomt, een foto te nemen met zo een oude polaroid kodak, en die allemaal op 1 groot bord te hangen.als mensen dan naar huis gaan kunnen ze die meenemen als bedankje of als aandenken...groetjes
met tekstballonnen waar ze zelf iets moeten opschrijven en dan naast zich houden.