Terug naar overzicht
hey Linda,marie-fleur in Lierpheadra in Nijlenen in lichtaart is er ook zo een winkelons ma is in dessel geweest maar is wel ffe rijden, weet niet meer hoe die winkel heetgrtjsHeidi
Ik ben met mijn moeder ook al eens gaan zien bij Phaedra, en daar hingen toch wel mooie dingen tussen.Wij gaan in augustus terug, omdat dan de nieuwe collectie binnen is.Waar en wanneer trouw jij, Linda?Wij in Beerzel op 30/9/2006.groetjesKatrien
Hey katrien,Ik trouw op 2 september in Grimbergen maar mijn mama woont in Mechelen en is oorspronkelijk van Grasheide. Ik had ook al aan Phaedra gedacht maar was niet zeker of ze daar suiteledij hadden. Ik had zelf al gedacht om bij Liliane Claes in Herentals te gaan zien. We zullen van 't weekend eens tot in Nijlen rijden. Bedankt en nog veel succes met den trouw.Groetjes,Linda
ik kom hier eens even langs en wat zie ik, streekgenootjes :-) ik woon zelf in putte en ga er ook trouwen op 12 augustus! qua kledij zou ik zeggen: liliane claes (mooie dingen!) voor de rest weet ik zo niets