TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sharon
20-8-2011
|
19-7-2011 12:31:07
Superleuk hé, het gevoel wanneer ge beslist hebt :)! Ik ben ook 2 dagen gaan passen, want de eerste keer was het toch niet helemaal wat ik wou! En daarna was dat wel zo! Superleuk!
Ik vind wel dat je kindjes in het wit mogen zijn. Maar je kan hen natuurlijk ook in dezelfde kleur stoppen dat de jurk die jij hebt. Ik zou eerder voor dat laatste gaan denk ik!
Succes!
Doei
|
|
Ki
13-5-2011
|
19-7-2011 12:45:40
ik zou denk ik je kindjes sowieso niet volledig in het wit stoppen ... op zijn minst zou ik een accent in de kleur van jou kleed laten terugkomen... ofwel volledig in die kleur van je kleed :-) proficiat met het vinden van je kleed
|
|
Eva
23-3-2012
|
19-7-2011 12:49:30
Proficiat met de vondst! De kindjes in het wit zou leuk zijn, heel origineel vind ik. Maar gaan ze dat proper kunnen houden ;D
|
|
Katrien
20-4-2013
|
19-7-2011 13:15:54
Bedankt al voor jullie reacties!
Voor m'n zoontje was ik aan het denken om bv een wit kostuumpje en dan het hemdje in dezelfde kleur dan m'n kleed.
En voor m'n dochtertje dan misschien een wit kleedje (of tuniek) met misschien en lint in de stof van m'n kleed. Ze moeten m'n kleed nog inkorten, dus misschien kan ik die stof nog gebruiken. Of is het note done om dat te vragen? Maar ik heb nog tijd om daarover na te denken, hé.
Of ze het proper kunnen houden? Tja, dat zal er deels ook vanaf hangen of we de receptie buiten gaan doen of niet, hé. En dat weten we nog niet.
|
|
Patricia
2-6-2012
|
19-7-2011 17:09:47
Hey, proficiat met je kleedje. Leuk gevoel he :-). ik zou hen zeker vragen voor die lintjes. Ze zijn daar zo vriendelijk, dat ze jou hier zeker en vast mee zullen helpen. Groetjes,
|
|
Anika
9-4-2011
|
19-7-2011 18:15:55
Bij Jagré maken ze er geen probleem van om de 'rest' van je kleed mee te geven. Ik kocht mijn kleed daar ook en vroeg ook om de restanten om in mijn bruidsboeket te verwerken. Dat was voor hen geen enkel probleem.. Zeker doen zou ik zeggen! Ik denk inderdaad dat het ook wel fijn is om je kinderen dan in het wit met een kleuraccent van jou kleed te kleden. lekker eens iets anders :)
|
|
Katrien
20-4-2013
|
20-7-2011 8:15:16
Dan ga ik dat zeker vragen!
Anika, bedankt voor die tip ivm het bruidsboeket. Ik dacht om overwegend witte bloemen te nemen, en dan is dat inderdaad wel super om er zo'n lint in te verwerken.
Ik heb hier duidelijk een site gevonden waar ik veel informatie ga vinden. Super! Want buiten mijn kleed, is er nog niks in orde. 'k Heb dus nog veel werk!
|
|
ellen
14-4-2012
|
20-7-2011 15:49:24
Hey, Ben echt heel blij voor jou!! Ik trouw de week voor u en heb men kleedje ook reeds gevonden.... Inderdaad de kindjes in wit is zeer leuk, maar wel super als ze dan strik in zelfde kleur of zo hebben van u kleedje. Maar is natuurlijk maar mijn idee hé. Veel groetjes Ellen
|
|
Katrien
20-4-2013
|
20-7-2011 15:52:51
Hey Ellen,
ja, ik denk inderdaad dat ik voor m'n dochtertje een gewoon wit jurkje ga kopen, en er dan een ceintuur indoe van de stof van mijn jurk.
Voor m'n zoontje kan ik dat niet doen, natuurlijk. Maar ik denk dan eerder aan een wit kostuumpje met een hemd in de kleur van m'n jurk. Ofwel steek ik hem in hetzelfde kostuum als de papa, maar die weet nog niet wat hij wil aandoen. :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|