Terug naar overzicht
Heyhey, Ik vind de uitnodigingen op http://www.buromac.be/vl/huwelijk heel mooi! Ik weet wel niet of je ze online kan bestellen maar weet wel dat je ze kan bestellen bij AVA, Clips, een paar doopsuikerwinkels (met ruim assortiment) enz. :-) Groetjes!
www.poobies.be www.vistaprint.be www.trouwkaarten.nl --> hier kan 3 gratis voorbeelden aanvragen!! ze zijn er binnen de week na aanvraag! www.cartarosa.be en er was ook nog een goeie site, iets met card XL ofzoiets als je op google trouwkaarten, huwelijkskaarten, .. intikt krijg je direct een heleboel sites waar je voorbeelden kan bekijken en aanvragen! wij hebben zo al 7 kaartjes aangevraagd en dat is echt wel handig want als je via internet wil bestellen kan je niet altijd zeker zijn van de kleuren, ... wij gaan onze kaartjes wss bestellen bij trouwkaarten.nl... de kaartjes die wij besteld hadden waren hier na 2 dagen al en als je een voorbeeldkaart aanvraagt en daarna ook effectief besteld krijg je 5% korting op je volledige bestelling! we hebben dit eens vergeleken met bijvoorbeeld kaarten van bij AVA en het kost ons bijna 100euro minder bij trouwkaarten.nl!! (btw: bij AVA hebben ze allemaal kaften waar je ook kaartjes kan bekijken! ook wel handig!) heel veel succes met de zoektocht! groetjes!
Hey Je kan ook eens kijken op www.cardxl.be Hier kan je ook 3 gratis proefjes bestellen. x
als je het via internet besteld zou ik zeker eerst een proefje aanvragen onze ervaringen tot nu toe ... - cardxl : de kaarten die we aankregen sloegen tegen in tegenstelling tot onze verwachting!!!- trouwkaarten.nl : deze kaarten zijn zelfs niet aangekomen- via http://www.elkaartje.nl/ hebben we ook gratis proefexemplaren aangevraagd ... deze zijn prachtig!!! - nu ben ik naar de site www.cartarosa.be aan het kijken om ook proefexemplaren te vragen : hier zijn enkele zeer originele en prachtige trouwkaarten op te zien!!! veel succes!! en als jij nog voorstellen moest hebben mag je dit gerust laten weten x
onze uitnodigingen en menu's komen van vistaprint. Ben er supercontent mee! goeie service en mooie kaartjes, veel keuze...Veel plezier met het uitzoeken...groetjes
Helaba iedereen, allemaal bedankt voor de snelle reactie, ik ga nu al eens kijke naar de site's =). Groetjes
ik had onze uitnodigingen zelf gemaakt. Een Powerpoint presentatie met foto's en muziek. Deze dan op DVD laten zetten ... origineler kan niet volgens mij...