Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stift om op glas te schrijven

  19-7-2011 12:29:11
Beste Medebruidjes (en bruidegommen)

Als bedankje voor mijn grootouders had ik gedacht aan het volgende: een vaas met tekst en onze namen erop met een bos bloemen en een glazen snoeppot met snoepen erin, want mijn opa is een grote snoeper. Nu heb ik al verschillende prijzen gezien om glaswerk te laten zandstralen of graveren en dit is niet goedkoop. Misschien kent iemand een merk van een bepaalde stift waarmee je op glas kunt schrijven, zou dit bestaan?Of iets anders?

Groetjes,
Stefke

Stefanie
20-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2650


Sara
6-10-2012
 Meld misbruik19-7-2011 12:40:20

ik weet dat ze bij ava zoiets hebben, maar geeeen idee of het goed is. Je hebt dat ook voor porcelein die zijn wel goed. Porcleinen vazen of bloempotje kan je ook makkelijk vinden



Emily
26-5-2012
 Meld misbruik19-7-2011 13:06:03

Er bestaat een stift waarmee je op glas kan schrijven, wat ik al heb gebruikt was voor autoruiten. Maar dit is wel afwasbaar (ook de stiften waaremme ze soms op winkelruiten schrijven), dus dat is niet blijvend. Als het eens wordt proper gemaakt zou het wel zonde zijn dat je tekst weg is.... Misschien bestaat er ook een permanente versie?



Ci
13-9-2013
 Meld misbruik19-7-2011 13:08:51

Kan je misschien niet beter laten graveren?
Dan kan het er nooit meer af.
kijk eens op www.graveerensfeer.nl/
de prijzen vallen heel goed mee, en je leest op het forum regelmatig dat mensen er iets besteld hebben




Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-7-2011 13:10:45

Dat bestaat zeker (bv. om theelichtjes te versieren)! Ook kan je glasverf gebruiken. Best eens langsgaan in een knutselwinkel bv. De Banier.



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik19-7-2011 13:44:00

zo'n stift om op glas te schrijven ben ik eens tegen gekomen op de volgende site : www.trouwartikelen.nl (witte krijtstift 3.50€, leverbaar vanaf begin september... artikel bij 'trouwauto')

zo, hopelijk ben je er iets mee! x



Lara

 Meld misbruik19-7-2011 20:01:02

Dat zijn lluminigrapf stiften, decofrutsels heeft ze te koop..



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik20-7-2011 10:49:06

Ik neem aan dat de stift die Dorien aanhaalt afwasbaar zal zijn (mag ik hopen als het als doel heeft op de autoruiten te schrijven)

Bij AVA kan je zeker dergelijke stiften/verf vinden. In sommige gevallen moet je ze opwarmen/afbakken zodat het permanent blijft.



Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik20-7-2011 12:04:16

ja kan ook zelf graveren ...?? met een Dremel, klein apparaatje. Na wat oefenen is het een makkie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...