Terug naar overzicht
ik weet dat ze bij ava zoiets hebben, maar geeeen idee of het goed is. Je hebt dat ook voor porcelein die zijn wel goed. Porcleinen vazen of bloempotje kan je ook makkelijk vinden
Er bestaat een stift waarmee je op glas kan schrijven, wat ik al heb gebruikt was voor autoruiten. Maar dit is wel afwasbaar (ook de stiften waaremme ze soms op winkelruiten schrijven), dus dat is niet blijvend. Als het eens wordt proper gemaakt zou het wel zonde zijn dat je tekst weg is.... Misschien bestaat er ook een permanente versie?
Kan je misschien niet beter laten graveren? Dan kan het er nooit meer af.kijk eens op www.graveerensfeer.nl/ de prijzen vallen heel goed mee, en je leest op het forum regelmatig dat mensen er iets besteld hebben
Dat bestaat zeker (bv. om theelichtjes te versieren)! Ook kan je glasverf gebruiken. Best eens langsgaan in een knutselwinkel bv. De Banier.
zo'n stift om op glas te schrijven ben ik eens tegen gekomen op de volgende site : www.trouwartikelen.nl (witte krijtstift 3.50€, leverbaar vanaf begin september... artikel bij 'trouwauto') zo, hopelijk ben je er iets mee! x
Dat zijn lluminigrapf stiften, decofrutsels heeft ze te koop..
Ik neem aan dat de stift die Dorien aanhaalt afwasbaar zal zijn (mag ik hopen als het als doel heeft op de autoruiten te schrijven) Bij AVA kan je zeker dergelijke stiften/verf vinden. In sommige gevallen moet je ze opwarmen/afbakken zodat het permanent blijft.
ja kan ook zelf graveren ...?? met een Dremel, klein apparaatje. Na wat oefenen is het een makkie