TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
19-7-2011 13:09:00
Ik heb zelf maatje 44 (D-cup) en bij mij paste toch best een kleed in 2 delen. Dit 'brak' het geheel toch wat. Ik heb ook kleedjes in 1 geheel en in 1 kleur aangehad, maar dan leek ik een enorme roomsoes... LOL! Dit is het geworden (hier met de fiere papa):
|
|
liesbeth
6-8-2011
|
19-7-2011 13:44:04
ik heb een maat 40, maar ik vind dat ik zware billen en borsten heb, daarmee heb ik een kleed van Marylise, met een opstaande kraag, dat zorgt ervoor dat je schouders er minder breed uitzien. De stof ligt gedrapeerd rond mijn buik, waardoor je er ook niets van ziet, en een uitlopende rok met sleep... In de winkel zullen ze je zeker wel kunnen helpen hoor... een bustiermodel paste bv totaaaaaal niet bij mij... veel plezier met de zoektocht!
|
|
dorien
5-5-2012
|
19-7-2011 13:48:04
heej, ik wikkel tussen het maatje 40-44 en ben al eens gaan passen toen zeiden ze mij dat een bustiermodel mij echt paste omdat het mijn schouders breder maakt. ook zeiden ze mij omdat ik heel brede heupen heb ik best zie naar een kleed dat boven de heup wat wijder gaat en dus niet zo'n smal model... ze helpen je echt goed... ik had ook schrik! en ben nu vol spanning aan het wachten op de nieuwe collectie om mijn kleed gaan te kiezen :)
|
|
Sara
6-10-2012
|
19-7-2011 14:09:27
er bestaat een aflvering van 'say yes to the dress' speciaal voor mensen met grotere maten ( heb het toevallig keertje gezien) daar geven ze wel goede tips in, enige nadeel, de bruiden daarin zijn echt wel gigantisch, dus zeker met een korrel zout nemen. En voor de rest, ik ben ook een zwaarder bruidje, en ik kan ook ECHT ni wachten op de nieuwe collecties :-(
|
|
Evelien
4-6-2011
|
19-7-2011 14:39:48
Hoi Eva,
Ik ben nog enkele cm kleiner dan jou en heb een maatje 42 in mn trouwjurk (Marylise).
Ik heb gekozen voor een diepe V-uitsnijding die mijn borsten verkleint. Een nauwaansluitens bovenstuk om mn taille te benadrukken en gedrapeerde stof vanaf mijn buik om dat te verdoezelen. Mijn jurk gaan mooi uit in een A -lijn zodat bredere heupen een beejte verdwijnen. Een te brede rok is me afgeraden omdat het me kleiner en dikker zou tonen (heb het getest en ze hebben gelijk)
Laat je leiden door wat je mooi vindt en waar je je goed in voelt maar de verkoopsters zullen je zeker ook in de juiste richting sturen.
Groetjes en veel plezier met het passen
Evelien
|
|
an
12-8-2011
|
19-7-2011 15:08:26
Ik heb ook maatje 42-44 met D-E cup, zelf 1.65cm. Ik heb echt een prinsesjes jurk en eigenlijk heeeeel mooi! het heeft een aansluitende taille met zeer uiteenlopende rok onderaan. En ik ben op kleedjes echt een detailmadam, nooit mag je een 'rolletje' of dikke armen/billen zien. Ik heb ook om mijn armen te bedekken een bolero van dezelfde stof op maat laten maken.
En ooohhjaa na 12 augustus is ze te koop ;)
|
|
Debbie
16-9-2011
|
19-7-2011 17:35:02
Ik heb maat 42 maar met cup D (soms E). Ik wou persé een Marylise omdat deze er op de foto's zo mooi uitzag maar toen ik hem aantrok, leek het wel alsof mijn borsten eruit zouden gaan springen... Uiteindelijk ben ik verliefd geworden op een kleed van Linea Raffaeli in 2 delen. Op die manier konden ze perfect het bovenstuk een maatje groter nemen en een beetje vernauwen aan de buik. Voor het onderste deel kon ik dan weer een maatje kleiner nemen... En zo paste het perfect! Ik ben dus fan van Linea Raffaeli! Maar ik ben zeker dat ze 100'en kleedjes hebben van alle merken voor alle maten. Je moet er je gewoon goed in voelen! Veel plezier hoor! Groetjes, Debbie
|
|
Oksana
|
19-7-2011 19:54:08
|
|
Severine
24-9-2011
|
19-7-2011 21:52:26
Eva, ik las dat je een baby'tje hebt? ik heb eind september bevallen van ons zoontje en moet je wel zeggen, na m'n 2e pasbeurt veranderd je lichaam nog steeds tov je kleed, dus hou er rekening mee verder veel succes
|
|
daniella
27-8-2011
|
25-7-2011 14:57:28
hey ik zou is gaan zien bij jagre in antwerpen daar kunne ze je models late zien voor jou maten ik ben ook maat 44 en 1.70m en heb daar mijn droomjurk gevonden
|
|
Els
17-7-2017
|
4-8-2011 21:29:56
Hoi Eva!
Ikzelf ben 1m59 en heb maat 44-46!
Ik had geen enkel probleem om alle jurken te passen die ik wou (weliswaar konden ze achteraan niet dicht) maar je kon het beeld wel voor jezelf maken.
Ik heb uiteindelijk een ivoorkleurige jurk, met veel kant en pareltjes over het hele kleed... Ze is een A-lijn aar de rok net boven de buik al wat brede begint te gaan (dat verbergt mijn buikje een beetje :p)
De rug is in een V-vorm zeer laag uitgesneden (omdat ik blijkbaar een mooie rug heb die ik mag laten zien!)
Wel heb ik gekozen voor korte mouwtjes, aangezien een strapless jurk mijn bovenarmen er superbreed liet uitzien...
Ik had ook gedacht dat ik nooit met een lange ivoorkleurige jurk zou staan, maar voor iedereen is er hét model dat je wel staat... gewoon even wat proberen en passen tot je ze vindt!
Ik heb er trouwens een superlang sluier bij genomen, dit maakt me optisch veel groter dan ik eigenlijk ben (en dan nog met een klein hakje erbij is dit super!)
Ik hoop dat je snel je droomjurk zal vinden ;)
Groetjes,
Els
|
|
Eva
23-3-2012
|
4-8-2011 21:48:16
Wow Els jouw jurk klinkt als een droom zo mooi!!
|
|
Els
17-7-2017
|
8-8-2011 16:54:30
Thx Eva!
Als je graag er eens een foto van ziet, mag je via privé berichtje je emailadres geven, dan stuur ik het wel eens door ;)
Groetjes,
Els
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|