Nu Online
Momenteel zijn er 470 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraag ivm bedankingen plus kleed dragen op beide dagen?

19-7-2011 13:38:47
Hoi,

ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaringen hebben met het laten personaliseren van sleutelhanger flesopeners?
Zo ja, welke site kunnen jullie me aanraden?

Wij gingen normaal voor de wet trouwen begin juni, maar door omstandigheden hebben we het verschoven naar eind augustus, de dag voor ons feest. Zijn er mensen die ook in twee dagen getrouwd zijn, kort op elkaar en droegen jullie dan op beide dagen je trouwkleed?

Groetjes, J

Joke
26-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 795

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik19-7-2011 14:00:28

wij trouwen ook de dag voor ons kerkelijk huwelijk maar enkel op de dag van het kerkelijk zal ik mijn trouwkleed aandoen,dag ervoor doe ik normaal kleedjes dat ik droeg op mijn broertjes trouw aan

groetjes

frida
6-2-2010
 Meld misbruik19-7-2011 16:37:17

Dag, wij trouwde voor de wet op 9.9.2009 maar voor dekerk op 6.2.2010. Ik had mijn kleed aan op beide dagen.

Groetjes

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik19-7-2011 17:03:29

Hallo,

Wij trouwen in april voor de wet en in juni is hèt feest en de viering. Ik bewaar mijn kleedje voor dè dag in juni.
Maar het blijft je eigen keuze natuurlijk.

Groetjes

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik20-7-2011 12:02:54

wij zijn ook vrijdag getrouwd voor de wet (17 juni ) en zaterdag 18 juni het feest. We hadden niets georganiseerd op vrijdag, enkel een etentje met de getuigen. Mijn kleed heb ik pas aangedaan zaterdag. Vrijdag waren mijn man en ik in Black & White

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...