Terug naar overzicht
heej!!! ik heb over twee jaar permanent laten zetten ... 2x op een half jaar tijd ... dit is echter wel te rap want mijn haar was ontploft! dus hier wel eve mee op passen dat je het niet te snel achter elkaar laat doen verder kan ik je niet helpen, succes!
Bedankt om dit te melden.Zal het nog eens navragen aan mijn kapster.Ik dacht dat ze tegen mij had gezegd dat het geen probleem was vermits het een hele lichte permanent was die maar een 3-tal maanden ging blijven zitten (en heb hem in april laten zetten).En anders werken we gewoon met de krultang ofzo. Hij zit er nog wel in zenne, maar in het midden van mijn haar niet meer zo hard als vanonder.
Hey, Ik zou voor de krullen met de krultang gaan, is waarschijnlijk gezonder voor je haar dan nog een permanent. Heb hier ergens op het forum gelezen dat 'curlies' beter zouden blijven zitten dan van die speltjes. Mss is dit een optie? Je moet eens kijken op http://www.megosbruidsmode.nl/, maar ze hebben dat in de veritas enzo ook. Groetjes
Ik had ook zo'n haarpinnen (maar dan met een parel erop) en dat is prima blijven zitten, hoor! Geen enkel probleem! ;-)
@Véronique: da's leuk om te horen :)Hopelijk kan mijn kapster er ook met overweg ;-)Ik heb er 8 en het moet maar half opgestoken worden, dus wss heb ik daar al met overdreven :p
Ik had er 5. ;-) Maar beter teveel dan te weinig, hé! Desnoods stopt ze er enkele niet in...
Ik wil ook een kapsel opgestoken en vanonder krullen! Kheb er een foto van! Kzal hem eens sturen!
Bedankt voor de foto!Is idd zoiets dat ik zocht