Nu Online
Momenteel zijn er 739 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof Ten Damme

2-6-2006 11:56:36
Hey, heeft iemand wat meer info over hof ten damme in Kallo: ervaringen? prijs-prijs/kwaliteit?, met of zonder forfait gewerkt, eten? bediening? dj? logement ter plekke of in de buurt? ... Alvast bedankt en groeten

Jan
22-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1368

Christine
9-12-2006
 Meld misbruik2-6-2006 13:11:34

Hallo!
Ja, wij trouwen in Hof Ten Damme 9 december. Ik had er zoveel positieve commentaar over gehoord, dat we toch eens naar de zaal zijn gaan kijken. We werden op slag verliefd! Zo mooi! Ook de mevrouw is zeer vriendelijk. Ze leidt je rond en legt alles goed uit wat betreft mogelijkheden. je krijgt ook een informatiebrochure mee, waar alles nog is in staat beschreven (mogelijkheden: walking dinner/buffet/aan tafel...). Ze werken niet met menu's dus je kan alles zelf naargelang budget samenstellen. Je moet wel met de huisDJ werken, maar hier gaan we op voorhand al eens mee samenkomen om onze smaak ed wat meer te verduidelijken.
Ik zou wel zeggen: wacht niet te lang, want wij hebben 13 maanden op voorhand onze zaal moeten vastleggen.

Zijn er nog andere bruidjes die hier ook trouwen? Of ook 9 december trouwen?

Veel succes!

Annelies
28-10-2006
 Meld misbruik2-6-2006 14:18:31

Hallo Christine, wij trouwen niet in Hof ten Damme, maar wel ook op 9 december!! Ons feest is in Hof ten Bossche in Heusden.
Heb jij je kleed al? En heeft je vriend zijn kostuum al?
Waar zijn jullie geweest?
Groetjes,
Annelies
09-12-06

Christine
9-12-2006
 Meld misbruik2-6-2006 15:05:34

Hé Annelies,

jaja ik heb mijn kleed al! Maar om de man te overtuigen om nu al voor kleren te gaan kijken.. nee, dat lukt me niet... Ik zou t liefste hebben dat hij (en de mannelijke suite) in Jacquette trouwt. Ik vind dat heel stijlvol en zo heb ik mij altijd "mijn bruidegom" voorgesteld. Heb jij eigenlijk al veel gedaan?

groetjes!
Christine

Annelies
28-10-2006
 Meld misbruik2-6-2006 15:52:20

Hey Christine,
nee, eigenlijk hebben wij (denk ik) nog niet zo veel gedaan... We hebben nu besloten om elke week eens een 'trouwmeeting' te houden met ons tweetjes om vanalles te bespreken, want anders is dat zo tussen de soep en de patatten :-)
Vorige zondag was de eerste en dan hebben we min of meer de gastenlijst opgesteld en een poging gedaan om onze dagplanning vast te leggen, wat uiteindelijk best wel moeilijk is.
Vorige zaterdag ben ik met mijn ventje eens een kijkje gaan nemen bij Wellens in Herentals om al eens wat ideeën op te doen en ik wil heel graag dat hij een bruin kostuum neemt... Amai, superduur daar en weinig bruin...
Ik denk dat we misschien gewoon wachten tot ergens kort na de solden en in de nieuwe collectie eens een kijkje gaan nemen.
Voor de rest, de zaal ligt uiteraard vast, de kerk en het gemeentehuis liggen onofficieel al vast. We kunnen pas vanaf eind augustus onze huwelijksaangifte doen in het gemeentehuis.
Mijn getuigen zijn gevraagd, die van mijn ventje moeten nog gevraagd worden, maar hij weet (eindelijk) toch al wie hij gaat nemen. Onze bruidskindjes zijn ook gevraagd en ik ben druk bezig met teksten verzamelen voor onze huwelijksviering. En de volgende 'meeting' staat de uitnodiging op het programma...
En jullie?

Trouwens, ik vind jacquetten wel mooi en inderdaad zeer stijlvol! Bij ons is er nog al wat discussie over hoe de mannen in de suite gaan lopen... gelijk of ieder zijn eigen zin... we geraken er niet goed uit. Tijd brengt raad zeker, maar ja, zo heel veel tijd is er niet meer hé :-)

Groetjes en tot schrijfs!
Annelies

Evi
18-5-2007
 Meld misbruik4-6-2006 20:25:53

Dag Christine, Dag Jan,
Zo enthousiast dat ik was toen ik hier eens iets las over HTD,maar helaas de reacties zijn pover he ... Wij trouwen er in mei 2007.Nog een klein jaartje te gaan dus.Kent dan niemand deze kleine-gezellige-voor ons wellicht "beste locatie" uit het Antwerpse?;-)grapje!Het huiselijke sfeertje doet het hem echt wel voor mij ondanks de overdreven klassieke toetsen waarvoor ik nooit gedacht had te vallen.Ik ken HTD NOG NIET echt echt,ben er al wel op de degustatieavond geweest begin mei en die was ongelooflijk,het beste ooit voor mij en denk toch met heel wat te kunnen vergelijken.Als je graag de sfeer opsnuift in juli en november zijn er terug gepland,neem een kijkje op hun site voor de data.Ben benieuwd hoe jouw ervaring tot hiertoe was,laat me maar iets weten.Verder lees ik over je kleed van Princess,fijne reacties,ik moet me nog even inhouden,in december denk ik met de mama te gaan.

Birgit
7-10-2006
 Meld misbruik26-9-2006 12:50:25

Hallo,
Wij trouwen op 7 oktober en geven ons feest in Hof Ten Damme. Ik had voordien nog nooit gehoord van deze zaal maar was ook op slag verliefd. Dit is volgens mij de meest stijlvolle zaal in heel de provincie Antwerpen. Zo mooi en romantisch ingericht en huiselijk. Bovendien ben ik er al eens gaan eten en ook het eten was subliem. Ik kan alvast niet wachten! Ik zal laten weten hoe het was na 7 oktober!!!
Groetjes,
Birgit

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info