Terug naar overzicht
Hey Sonja! Wat leuk zeg! Nieuwsgierig als ik ben, ben ik eens gaan piepen op de website van Marylise... wat een prachtige jurken zitten daar tussen!!! Ik kon wel geen model Malena vinden, maar misschien ligt dat wel aan mij Geniet nog van dat heerlijke gevoel! Liefs, Esther
super hé, dat gevoel dat je hebt als je je kleed gevonden hebt?!! Het mijne is ook marylise... Nog 17 dagen en ik mag het eindelijk dragen! :D
hey Sonja, Ik heb het wel gevonden.Een mooi kleed! Ga je het als bustier dragen of heb je bandjes genomen? Hebben ze veel kleedjes bij het Bruidshuis?Hebben ze daar ook solden? Wij trouwen in juni 2012. Ik weet niet goed wanneer ik best voor een kleed ga zien. Wanneer moet jij nu terug gaan? groetjes
Hey Ilse, Ik ga er een halter laten opzetten. Standaard zitten er wel van de spaghettibandjes bij, maar die kan je er makkelijk afhalen. Het is geen supergrote winkel, vooral kleedjes van Marylise, Linea Raffaeli en Rembo Styling. En ook een rek met solden. Ik ben mijn zoektocht begonnen op 3 juni en ben gaan passen bij Linx in Leuven, Maxim's in Aarchot, Moderna in Schepdaal, Le chapeau in Antwerpen en uiteindelijk gekocht bij het bruidshuis in Merksem! Een zeer vriendelijke dame die mij goed heeft geholpen. Voor mijn eerste pas mag ik terug gaan in maart. Je kan gerust nu al gaan kijken, maar voor de nieuwe collectie is het wachten tot oktober. Ik ben alvast superbij dat ik mijn jurk gevonden heb! Groetjes, Sonja
Je zal het je niet beklagen! Mijn kleed kwam ook van het Bruidshuis en ik kan je zeggen: de retouches doen zij geweldig!!! Ik heb er ook een halter aan laten zetten en je zag echt niet dat dit er niet bij was in eerste instantie. Ook de sleep kon supergoed opgestoken worden: heb een hele nacht op de dansvloer gestaan!