Terug naar overzicht
ik wil dat wel doen.poekseltje@yahoo.comgroetjesChristine
Hi,ik wil het ook wel doen alsd je wilt.heinrichelke@yahoo.comGroetjesElke15/07/06
Stuur gerust door!annelies.debeuf@ua.ac.beGroetjes,Annelies09-12-06
Ik wil dat gerust ook doen, moesten er nog niet genoeg gereageerd hebben hé! ;o)GroetjesVeroniek20-07-2007
Oesje, iets belangrijks vergeten... Als je het wil doormailen: vserraes@hotmail.comGroetjesVeroniek20-07-2007
Ik wil ook wel!daisy.michiels@gmail.com
dag debra,kan jij mij eens het internet adres geven van die site waar al het nieuws van alle trouwers staat. die dat via dit forum is opgemaakt.dank
Ik ben ook kandidaat om het eens na te lezen. GroetjesMaaikemaaikewillem@yahoo.com
hallo,Als je nog vrijwilligers nodig hebt,...tknipperke@hotmail.comgroetjes Veerle23/09/06
Ik wil het ook met veel plezier nalezen, zo kan ik misschien ook ideetjes opdoen.Beroepshalve moet ik ook veel teksten nakijken, dus ik verzeker je dat er geen enkele spelfout meer zal instaan.Groetjes,Fieke7/07/2007
Hallo,Om te beginnen, ne dikke proficiat. Misschien reageer ik al iets te laat maar als jullie willen wil ik het misboekje wel eens nalezen. Mijn mailadres is:jessydw@hotmail.comVele groeten Jessy