Terug naar overzicht
Fabienne van kapsalon Pompidou is super! Het is mijn gewone kapster maar heb haar al een paar proefkapsels zien doen en ze luistert echt naar wat je wilt. Ik ga zeker en vast bij haar voor mijn eigen trouwkapsel.www.pompidou.be
Oh ja da's dus in Gent :)
Ga eens langs bij Clientology in Gent. Mijn zus is daar geweest voor haar kapsel en dat zag er super uit! Ook heel vriendelijke mensen!
een beetje te zien wat je stijl is ik laat me haar ook in oostende doen http://www.handelsgids.be/?handelaar/390417/nCat=Hnew/n... overlaatst mijn haar jaren 50 laten opsteken veel complimenten had
Hallo, ik ben al een aantal jaren klant bij Coiffure Carré in de Gistelsesteenweg in Oostende omdat ik in Oostende werk en ben er altijd heel tevreden. Zij zijn ook goed met opsteekkapsels. Helaas kan ik er de dag van mijn trouw niet naar toe omdat ik in Ieper woon en het is al een klein uurtje rijden er naar toe en dan nog een uur terug, maar anders zou ik niet twijfelen en mijn huwelijkskapsel zeker daar laten doen. Stap er eens binnen voor inlichtingen. www.carrecoiffure.com Groetjes, Hilde
Bedankt voor de tips!
Ik heb juist hetzelfde gedaan. Voor mijn burgelijke trouw in Gent is een kapster (Daisy 0479/39.14.17) aan huis gekomen. Toen heb ik krullen in mijn haar laten steken. We moesten al om 9u20 in het stadhuis zijn. De week erna voor ons kerkelijk huwelijk ben ik in Oostende bij Carré geweest voor een opsteekcapsel. Van beide was ik zeer tevreden. Succes ermee. Groetjes Sarah (vrouw van Michaël)