TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
20-8-2011
|
20-7-2011 12:48:54
Bij La Tiara in Antwerpen kan je een bruidsjurk huren... Ik heb mijn jurk er gekocht en echt super mensen! http://www.latiara.be/
|
|
Katrien
20-4-2013
|
20-7-2011 13:56:22
Hey Tinne,
Heb je al een budget wat je wil uitgeven? Ik wou ook geen honderden euro's uitgeven voor 1 dag. Dus ik ben naar enkele bruidswinkels gegaan, en dus ook gezegd dat ik een budgetjurk zocht.
Zelfs onder de 300 euro waren er al heel veel jurken! Ik schrok er zelf van hoeveel keuze ik toch had. Ik ben bij ZiRi (Merksem) geweest, en bij Jagré (Antwerpen). Bij Jagré heb ik ruim 10 jurken gepast.
't Is voor mij uiteindelijk een avondjurk geworden. Dus geen witte. Maar ik had ruime keus in witte jurken.
Dus afhankelijk wat je budget is, zou ik toch eens gaan horen bij een bruidswinkel. Als het voor jou niet belangrijk is om de jurk bij te houden, kan je hem nadien ook verkopen.
Over huren van jurken, dat weet ik niet van buiten. Maar surf eens naar een aantal sites van bruidswinkels in je buurt. Vaak doen ze niet enkel verkoop maar ook verhuur (heb ik gemerkt toen ik aan het rondzoeken was).
Greets
Katrien
|
|
nancy
20-7-2012
|
20-7-2011 14:12:05
hey tinne, waarom ga eens niet kijken op de site van wendy kellens , die verhuurt wel geen bruidsjurken maar die verkoop haar jurken heel goedkoop ik heb het mijn daar ook gekocht en ben er supper te vreden mee het is daar niet duur en dan heb je iet van jezelf want huren dat kost volgens mij ook al wel iet hoor , en als er dan iets aan is aan dat jurk moet je er voor opdraaien je weet nooit dat er plekke opkomen door het morsen of zo als ik jou was zou ik eens gaan kijken bij wendy kellens die zit op facebook daar kan je de jurken zien die ze verkoopt en ze zen echt ni duur hoor ik wens je nog heel veel succes met je zoektocht naar een bruidsjurk grtz nanske
|
|
Tine
5-11-2011
|
20-7-2011 15:16:34
Bedankt al voor deze reacties
Ik ga inderdaad dan toch maar eens kijken in de gewone bruidswinkels.
Ik had het idee dat dat allemaal rond de 1'500 eur ging kosten.
Dan toch maar eens gaan piepen ;-)
|
|
Katrien
20-4-2013
|
20-7-2011 15:48:17
Dat dacht ik ook, hoor! Want ik was eerst bij de P&C gaan zien, omdat ik daar eens een avondjurk gekocht heb. En ze hebben daar ook trouwjurken. Ik had er daar een heel mooie gevonden voor €150. Maar omdat ik enkel bij P&C geweest was, vond m'n wederhelft dat ik toch eerst eens bij een gewone bruidswinkel moest horen. En verbazend genoeg, waren er heel wat jurken binnen budget (had gezegd max € 400). Ik heb nu een jurk voor €300, incl retouches, en kan dus m'n schoenen in hetzelfde budget krijgen.
Als je ook interesse hebt in websites om via internet te bestellen, laat je het maar weten. Ik heb er een paar genoteerd, maar ik vrees dat document op de pc van 't werk staat, en daar ga ik pas volgende week woensdag weer naartoe. Maar je kan me altijd een mailtje sturen, en dan mail ik alles door.
Katrien
wetrouwen@hotmail.be
|
|
ruth
5-8-2011
|
20-7-2011 18:08:05
Huren ligt zelfs rond de 250 euro, heb ik al gehoord, dus dan zou ik eerder gaan jagen op een budgetvriendelijke jurk...en zoals de andere bruidjes hier al gezegd hebben: die vind je zeker. Je gaat alleen een beetje moeten voortmaken als je nog eentje wil bestellen, want ze zeggen toch 4-6 maandjes op voorhand:) Ga je er zo eentje halen, dan kan je iets rustiger gaan zoeken...:) Succes!
|
|
Liesbet
9-7-2011
|
23-7-2011 21:54:09
Mijn jurk, met stola en aanpassingen inclusief, kostte € 260,00 bij La Tiara in Antwerpen en volgens iedereen straalde ik op mijn grote dag, nu 14 dagen geleden!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|