Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dennenhof

20-7-2011 12:56:21
Welke bruidjes hebben ervaring met het Dennenhof op het domein van Bokrijk? De zaal ziet er prachtig uit maar toch heb ik mijn twijfels over bepaalde dingen.

Dorien
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1483

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik20-7-2011 15:05:58

is dat die orangerie? zoja, ik ben daar ooit naar een feest geweest en het eten enzo was best lekker. Het enige nadeel daar vond ik dat er twee feestzalen zijn en dat je van de ene door de andere moet om naar het toilet te gaan...
ook stonden er tafels onder de trap en langs de zijkant en die mensen zagen amper iets van het feest...
Verder was het heel proper en verzorgd

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik20-7-2011 16:08:54

Hoi Dorien,

Wij wilden ook eerst ons avondfeest in het Dennenhof. Uiteindelijk hebben we dan besloten om enkel 's middags met de familie te eten in Bokrijk.

Waarover heb je nog je twijfels als ik mag vragen?

Groetjes,
Esther

deany
30-7-2011
 Meld misbruik21-7-2011 0:22:53

Dag Dorien,

Wij trouwen volgende week in het dennenhof! wij hebben de grote zaal, de orangerie genomen. Hele mooie zaal, zijn gaan proef-dineren en het eten was heerlijk, de bediening heel profesioneel. ze hebben een heel mooie tuin waar wij de receptie gaan doen
Tijdens onze dag is er geen ander feest dus het probleem van andere feesters die naar toilet moeten hebben wij niet.
Na de 30ste kan ik meer vertellen! hihi..
Ik vind de zaal heel romantisch, en heeft praktisch geen andere versiering nodig!
waarover twijfel je?

groetjes

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik21-7-2011 11:03:50

Ik twijfel omdat ik het lastig zou vinden als er nog een ander feest zou doorgaan. Er is daar ook zelfbediening hé en vind het niet zo leuk als er andere mensen door uw zaal moeten ed. Suzy geeft ook aan dat niet iedereen even goed ziet en dat gevoel heb ik ook. Ppffff wij zijn nu al naar zoveel zalen geweest en geen enkele heeft het volledige plaatje wat ik wil. Ofwel te duur, te ver, te kleine dansvloer, geen tuin,... We moeten tegen het einde van de maand beslissen hebben we gezegd maar ik blijf dus nog altijd op zoek. Als de andere dingen ook zo gaan zijn, dan hou ik mijn hart vast. Alle tips voor mooie feestzalen blijven welkom! Wij zijn eigenlijk op zoek naar iets modern maar toch wat karakter (zoals de mijn in Heusden). Alleen spijtig dat je daar gene tuin hebt (in geval van mooi weer bijvà.

Groetjes

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik21-7-2011 12:40:54

en het krekelhof of de Barier of 't Driessent?
krekelhof heeft een kleine mooie tuin, Driessent en Barier groter. Krekelhof is iets goedkoper dan de andere twee.
wij geven ons feest in ' t Driessent? van welke regio ben je? Fonteinhof is ook heel mooi maar dat is in borgloon.

deany
30-7-2011
 Meld misbruik22-7-2011 0:48:59

zelfbediening???
Ik zou toch maar eens even juist informeren. Want bij ons is helemaal geen zelfbediening.
er is een zelfbediening-restaurant maar dat dient voor de speeltuin en heeft niks te maken met de feestzaal. Bij ons zijn er kelners en je kan kiezen of het eten aan tafel bediend wordt of in buffetvorm of walking diner of eventueel met showcooking..
maar zelfbediening, nee hoor?? weet niet wie jou dat heeft vertelt..

kim
4-7-2013
 Meld misbruik22-7-2011 1:20:46

hey , ik meen dat ze aan de mijn in heusden een tuintje gingen aanleggen, succes

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik22-7-2011 9:01:37

@Deany, met zelfbediening bedoelde ik het zelfbedienings restaurant van de speeltuin ja. Ik vind het niet zo leuk als er nog andere mensen kunnen eten op uw locatie als je er een trouwfeest doet, zo was het bedoeld. Je kan inderdaad kiezen uit allerlei formules maar het stoort me dus ergens dat er nog andere mensene tegelijk in een andere zaal aanwezig zijn. Wij zijn van Diepenbeek. Bart Claes locaties hebben we een beetje uitgesloten wegens de belachelijke huurprijzen. In Heusden gingen ze inderdaad een tuintje aanleggen dus ben benieuwd, in het najaar gaan we zeker terug kijken en de werken opvolgen :-) Fonteinhof is prachtige locatie maar niet betaalbaar voor ons, helaas!

Cin
24-9-2011
 Meld misbruik24-7-2011 18:23:02

Hey Dorien,

Wij hebben ook heel wat op en af gepiekerd over de zaal: ofwel te groot, te klein, te duur ;-). We hebben uiteindelijk gekozen om ons avondfeest in het Dennenhof te laten doorgaan. We hadden allebei het 'dit is het!'-gevoel. Zeer professioneel ontvangen, correcte offerte en een mooie zaal met vele mogelijkheden. We gaan voor de Oranjerie 1 met de mooie mezzanine.

Weet je, één goeie raad, het moet vooral klikken ... het buikgevoel moet goed zijn. Dus ga op je gevoel af en het kan niet mislukken! :-) Veel succes in de jacht op de feestlocatie!!

Groetjes!

Anne
6-10-2012
 Meld misbruik24-7-2011 21:03:45

Anne
6-10-2012
 Meld misbruik24-7-2011 21:04:34

wij gaan er dinsdag ook eens kijken ! ben benieuwd !!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info