Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lezers misviering

2-6-2006 22:44:47
hallo medebruidjes
Wij hebben 6 personen die zullen voorlezen in onze huwelijksviering.
Nu is mijn vraag of jullie ook iets geven aan die personen en wat?
Bedankt voor jullie reactie.
Ilse
04.08.2006

Ilse
4-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 333

Patricia
17-6-2006
 Meld misbruik2-6-2006 23:24:40

Dag Ilse,
Bij ons zijn het familieleden die zullen lezen. Ik heb ook de intentie om alle helpers te bedanken met een kleine attentie maar weet nog niet wat. Zijn ook kinderen bij. Een kleinigheidje volstaat denk ik het is toch het gebaar dat telt.

Succes, Patricia.

kaatje
10-6-2006
 Meld misbruik3-6-2006 8:28:08

Daar had ik nog niet aan gedacht. De personen die bij ons lezen in de mis zijn allemaal de hele dag genodigd op het feest, dus lijkt me dat ook niet nodig.
Katrien
NOG 7 DAGEN!!!

tine
25-2-2006
 Meld misbruik3-6-2006 10:27:36

Wij hebben ze een fles wijn gegeven...
Wie de hele dag in de weer was voor ons, hebben we zo een geschenkenbon van connections gegeven voor een etentje of een weekendje.

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik7-6-2006 16:15:11

Wij zijn al onze lezers en mensen die iets voor ons gedaan hebben (vrienden-fotografen, getuigen...) die dag aan het uitnodigen voor een etentje bij ons (wij koken nogal graag, dus...). Daar kruipt wel tijd in, want we kunnen maar max. 4 pers. tegelijk uitnodigen wegens plaatsgebrek. Maar 't is wel plezant, want je kan nog eens gezellig nakaarten!
Onze getuigen krijgen van ons nog een fles Calvados en een albummetje met foto's bij het etentje.

Groetjes,

Sylvie
11/03/06

Veroniek

Meld misbruik8-6-2006 12:51:59

Hoi

Het idee van Sylvie vind ik héél tof, denk dat ik dat ook ga invoeren ;o)

Wij zullen 3 bruidskindjes hebben en die zullen we een knuffeltje ofzo geven (weten het nog niet goed), maar ik wist nog niet goed wat ik de lezers ging geven. We hebben ze nog niet allemaal, in ieder geval mijn nichtje en neefje (zijn dan 11 en 12) en denk dat ik daar dan eens mee op stap ga (pretpark ofzo), want een etentje dat vinden ze zelf niet zo tof (ze zijn nog wat jong hé!) Maar voor de getuigen en volwassen lezers vind ik dat een leuk idee! Bedankt Sylvie!

Groetjes
Veroniek
20-07-2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...