Terug naar overzicht
Absoluut als eerste! ;-)Veel plezier ermee!groetjes,Astrid08.09.2007
Als eerste!!!! Grtz Debra11/08/06
ja, ik weet het niet goed hoor?!Ik zou precies als laatste gaan, omdat dan de rest van de suite ook al buiten staat.Ik vind het wel een goeie vraag, maar blijkbaar denkt niet iedereen zo!groetjes Veerle23/09/06
Hoi Patricia,bij de misvieringen die ik heb gezien ging het koppel als laatste buiten. Ik vind dat persoonlijk het mooiste, want dan staat iedereen jullie buiten op te wachten en kunnen ze jullie direct feliciteren. Maar dat kiest in feite iedereen voor zichzelf. Nog veel succes met de laatste daagjes voorbereiding.groetjes,Dorien
Hoi,Volgens mij gaat het bruidspaar ook als eerste naar buiten, de suite volgt. Andere mensen in de kerk gaan meestal al naar buiten voordat het koppel naar buiten gaat en dan staat er toch al volk buiten.KatrienNOG 7 DAGEN!!!
Ik zou zeggen als laatste...Meestal wordt er nog gestrooid met iets en als jullie als eerste naar buiten komen gaat dat moeilijk misschien?Groeten Mireille01-09-2006
Hey,Normaal gaan de genodigden eerst naar buiten, dan het bruidspaar en dan de suite.Groetjes Peggy 23/06/07
Het bruidspaar gaat als laatste de kerk binnen, maar komt als eerste weer naar buiten.Het meeste volk in de kerk gaat vlug naar buiten vooraleer het bruidspaar buiten komt, dus er staan zeker mensen buiten te wachten dan.groetjesKatrien30-9-2006