Terug naar overzicht
Hoi je kan de sluier dan misschien ook afhalen als je foto's gaat maken? Ik vind het persoonlijk echt mooi heb vorige maand ook al de kans gehad om enkele kleedjes te passen en inderdaad, zo een sluier maakt ja kleed net iets specialer Maar je moet natuurlijk doen waar je je het beste bij voelt hé! Groetjes xxx
Ohhh een sluier is zoooooo romantisch!! En iets dat niet vaak meer wordt gedaan. En wat wil je meer dan lekker opvallen op je trouwdag ;D Ga ervoor zou ik zeggen!
ik vind ook dat je je sluier moet dragen. Ik vind dat maakt een bruid een echte "bruid"! tijdens het feest kan je hem nog afdoen, dat ga ik ook doen.. zeker als je zegt dat je kleedje niet teveel prullerij heeft zou ik er zeker voor gaan.. zo romatisch! veel succes
Je moet vooral kijken of het bij jouw kleed past, hé... Maar als het sober is, kan het wel. En of jij jezelf er goed bij voelt... En bij dat laatste denk ik dus van niet... Jij moet er wel een hele dag mee rondlopen (voor enkele uurtjes vind ik ook zo zonde). Je moet stralen die dag, maar als je nu al twijfels hebt... Ik zou het bij de volgende pas nog eens proberen en staat het je niet aan, zeg dat dan! Ook al zeggen je mama en de verkoopster iets anders...
Hey, Ikzelf neem alvast een heel heel lange sluier!!!! Ik zou het dus zeker doen!!Is zo knap en maakt je tot een echte bruid... Je kan deze gerust afnemen na de viering en voor de foto's... Groetjes Ellen
hier ook1tje indien het bij mijn toekomstig kleed past voor een sluier gaat vind ik super
ik ben ook getrouwd en had ook een mooie sluier, het maakte het plaatje compleet...ik voelde me een hele dag een prinsesje en de mensen vonden ook dat ik straalde, het leverde zelfs mooie foto's op? Door de wind waaide het soms op, en mijn man verstopte er zich onder... doen waar je je goed bij voelt (bij mij stoorde het me niet en ik heb het zelfs de hele dag en avond aangehouden)