Nu Online
Momenteel zijn er 463 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sluier of niet ??

20-7-2011 21:31:27
Hallo bruidjes,

Ik geraak er maar niet uit, een sluier nemen of niet? (Eentje die begint in het midden van mijn haar, niet voor het gezicht :) ) Bij mijn vorige pasbeurt heb ik een witte sluier met parels van Linea Rafaelli gekocht... ik heb maar een 'simpel' kleed (Niet teveel frullen en toestanden) en de dame van de winkel zei dat dit mijn kleed af maakte. Ook mijn mama is hiervan overtuigd..
Nu begin ik echter te twijfelen... Is dit niet te ouderwets? Zou dit niet storen wanneer we foto's gaan maken?? ...
Met nog drie weken op de teller weet ik het echt niet ...

Wat denken jullie?
Zijn er nog bruidjes die een sluier zullen dragen?

Sofie
13-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1202

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik20-7-2011 21:37:19

Hoi je kan de sluier dan misschien ook afhalen als je foto's gaat maken? Ik vind het persoonlijk echt mooi heb vorige maand ook al de kans gehad om enkele kleedjes te passen en inderdaad, zo een sluier maakt ja kleed net iets specialer Maar je moet natuurlijk doen waar je je het beste bij voelt hé! Groetjes xxx

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik20-7-2011 21:59:47

Ohhh een sluier is zoooooo romantisch!! En iets dat niet vaak meer wordt gedaan. En wat wil je meer dan lekker opvallen op je trouwdag ;D Ga ervoor zou ik zeggen!

deany
30-7-2011
 Meld misbruik21-7-2011 0:17:31

ik vind ook dat je je sluier moet dragen.
Ik vind dat maakt een bruid een echte "bruid"!
tijdens het feest kan je hem nog afdoen, dat ga ik ook doen..
zeker als je zegt dat je kleedje niet teveel prullerij heeft zou ik er zeker voor gaan..
zo romatisch!

veel succes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-7-2011 17:51:19

Je moet vooral kijken of het bij jouw kleed past, hé... Maar als het sober is, kan het wel. En of jij jezelf er goed bij voelt... En bij dat laatste denk ik dus van niet... Jij moet er wel een hele dag mee rondlopen (voor enkele uurtjes vind ik ook zo zonde). Je moet stralen die dag, maar als je nu al twijfels hebt... Ik zou het bij de volgende pas nog eens proberen en staat het je niet aan, zeg dat dan! Ook al zeggen je mama en de verkoopster iets anders...

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik21-7-2011 20:40:51

Hey,

Ikzelf neem alvast een heel heel lange sluier!!!! Ik zou het dus zeker doen!!
Is zo knap en maakt je tot een echte bruid... Je kan deze gerust afnemen na de viering en voor de foto's...

Groetjes Ellen

tima
8-9-2012
 Meld misbruik21-7-2011 23:33:34

hier ook1tje indien het bij mijn toekomstig kleed past voor een sluier gaat vind ik super

heidi

Meld misbruik22-7-2011 9:02:47

ik ben ook getrouwd en had ook een mooie sluier, het maakte het plaatje compleet...ik voelde me een hele dag een prinsesje en de mensen vonden ook dat ik straalde, het leverde zelfs mooie foto's op? Door de wind waaide het soms op, en mijn man verstopte er zich onder... doen waar je je goed bij voelt (bij mij stoorde het me niet en ik heb het zelfs de hele dag en avond aangehouden)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...