Nu Online
Momenteel zijn er 716 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

3-6-2006 11:16:22
hello ik zoek een origineel tekstje om vanvoor op onze uitnodigingen te zetten onze kindjes moeten het wel aankondigen we hadden 1 maar is nie mooi op onze proefdruk.

alvast bedankt
groetjes

davida
7-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 461

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik5-6-2006 22:14:51

Hallo Davida,

Ons zoontje kondigt ons ook op e uitnodigingen. Heel simpel met....'papa en mama gaan trouwen' aan de voorkant.
Zoek je een speciaal gedichtje of dergelijk hiervoor??
Meestal is de voorkant van e uitnodiging maar 1 regel of enkele woorden vandaar dat ik het vraag....

Groetjes Mireille
01-09-2006

Kathy
8-7-2006
 Meld misbruik6-6-2006 0:56:05

de achternaam van papa werd aan ons al gegeven, maar nu krijgt ook mama hem voor de rest van haar leven

dit vond ik wel een leuk

davida
7-9-2008
 Meld misbruik6-6-2006 8:16:04

hey ,ik zoek geen speciaal gedicht maar wij hadden wij kondigen vol trots aan dat papa en mama naar het gemeentehuis gaan en wij vonden dat het niet mooi uitkwam.groetjes en bedankt voor de tips

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...