Nu Online
Momenteel zijn er 313 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Familie die niet komt

21-7-2011 20:59:57
Hoiallemaal,

Vroeger moest mijn verjaardag altijd twee keer gevierd worden omdat er al lang ruzie is in de familie. Maar een huwelijk kan je niet twee keer vieren hé! Nu zeggen er echt veel mensen af omwille van die ruzie (waar ik totaal niets mee te maken heb). ik zeg wel tegen de mensen aan de telefoon dat ik het wel begrijp enzo, maar ik ben echt teleurgesteld...

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 786

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik21-7-2011 21:21:02

Hier is er ook mijn nonkel met vrouw en kindjes die niet zullen komen door een familieruzie. Heel erg dat ze hun geschillen niet even opzij kunnen zetten voor jouw dag he! Probeer je het niet aan te trekken, zoals je wel weet is het niet persoonlijk. Wees gelukkig en dankbaar voor de mensen die er wel komen, en liever met wat minder dan een feest waar de spanning in de lucht hangt :)

Severine
24-9-2011
 Meld misbruik21-7-2011 22:05:35

Hier net 't zelfde! (blijkbaar nog veel gevallen)
Ik vind dit ook heel triest, voor 1x dat je zo'n feest geeft. Moest ik hen zijn, zou ik gewoon m'n verstand op nul zetten en voor 1x de rust bewaren!!!
Kan wel geloven dat je enorm ontgoocheld bent!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik21-7-2011 22:13:24

Ja het is jammer hé! Ik ben ook echt héél blij met de mensen die wel komen hoor! Sommige familieleden hebben zelfs hotel of b&b geboekt omdat ze van zover moeten komen, hetzelfde geldt voor collega's... Normaal ging mijn nonkel en neef en partner naar de kerk komen omdat ze het feest al helemaal niet zagen zitten. Nu hoorden ze via mijn mama dat er ook familie komt naar de kerk en nu hebben ze ook de kerk afgezegd... Ik ben wel teleurgesteld ja. Maar het zal wel beteren hé :)

Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik22-7-2011 9:27:13

Hey Claudia,

Das idd niet leuk! Maar onthou gewoon dat de mensen die echt belangrijk voor jou zijn, er zeker zullen bijzijn. En dat na het zien van jullie trouwfoto's de afwezigen wel spijt zullen hebben dat ze jullie knalfeest gemist zullen hebben door hun kinderachtige gedrag.

Geniet nog van de laatste weekjes voorbereiding, en laat het niet aan je hartje komen.

Groetjes

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik22-7-2011 10:08:08

Amai ik schrik dat er toch bij veel mensen dingen zoals dit voorvallen! Bij ons dus ook ... En wij hebben er zelf ook niks mee te maken. Kleine kinderen zijn het ja! (ben er ook voor op mijn tenen geptrapt ;-))

Nu is 2 maand geleden ons zoontje gedoopt met een doopfeest achteraf. Nu was er zelfs (een schoonzus van mij) iemand die geen pannekoeken wou eten om dat een bepaald iemand mij geholpen heeft met bakken.

Waar ben je dan mee bezig?

Ik heb gezegd als het op die manier gaat dat ze op onze trouw niet hoeven komen.

ruth
5-8-2011
 Meld misbruik22-7-2011 10:22:04

Wat rot om te horen. Dat ze niet voor één dagje hun issues aan de kant kunnen schuiven. Het gaat toch om jullie dag en niet die van al die anderen?

Bij ons is het een hele discussie geweest of er kinderen al dan niet mochten bijzijn. Wij hebben uiteindelijk nee gezegd en nu zijn er een paar kwaad ( ze wisten maar 3 maand op voorhand dat ze een babysit moesten regelen...)

Ik denk dat er bij elke trouw wel een paar mensen zijn die je dankzij hun gedrag misschien liever niet ziet verschijnen...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-7-2011 14:10:28

Oh! Dat vind ik echt jammer!

Gelukkig hadden wij daarmee minder problemen... Een tante en nonkel van mijn man spreken ook al jaaaaren niet meer tegen elkaar, maar zijn toch beide naar ons feest geweest. Uiteraard hadden wij dan wel rekening gehouden met de tafelschikking en ervoor gezorgd dat ze niet samen aan tafel hoefden te zitten. Toeval wil dat de familie van mijn man en mijn familie elkaar bijna allemaal kennen! Mijn grootouders langs moeders kant woonden enkele huizen van mijn man zijn grootouders (ook langs moeders kant), dus vandaar kent iedereen elkaar. En de neef van mijn papa is de nonkel van mijn man, dus ook langs mijn papa zijn kant kent vrijwel iedereen de familie van mijn man... Dus qua tafelschikking hadden wij de luxueuze positie dat wij die nonkel en tante gerust konden opsplitsen. De tante zat bij de familie langs mijn papa zijn kant en de nonkel bij familie langs mijn mama haar kant. :-)

Hmmmm... Na dit herlezen te hebben... Kan iemand nog volgen?! LOL! :-)

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik22-7-2011 15:51:55

mja deze situatie doet zich voor in heel de familie van mijn vriend ... zijn ouders zijn gescheiden en de ouders komen absoluut niet overeen + de familie ook niet! ze kunnen elkaar niet zien of horen :s

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik23-7-2011 20:08:15

Das wel heel erg, heel veel sterkte!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...