Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

BRUINSPUITEN

21-7-2011 22:22:04
Heeft iemand al ervaring met het bruin spuiten van het lichaam?
Heb schik dat het gaat afgaan op het trouwkleed.
Kent iemand een instituut te Mechelen waar je dat kan laten doen?

Bedankt,
Lindsay

LINDSAY

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 904

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik21-7-2011 23:08:58

Ik heb hier een gelijkaardgie topic geplaatst ....
Heb hier enkele positieve reacties op gekrgen. Best 2 dagn op voorhand te doen blijkbaar en je huid te laten scrubben voor een goeie vestiging.

an
12-8-2011
 Meld misbruik22-7-2011 0:49:45

Hoi, ik heb het laten doen! Echt een afrader :s je kan het gewoon af je vel schuren en eigenlijk kan het ook oranje uitslaan, gewoon beetje zonnebanken, veel mooier!

Grace
28-4-2012
 Meld misbruik22-7-2011 11:58:08

Hallo

Ik heb ook al vrij negatieve reacties gehad toen ik een vriendin die het had laten doen vroeg of het iets was voor mijn trouw. Ze zei me dat het duur was (40 euro en het resultaat blijft 5 dagen zichtbaar) en zij had dus wel degelijk vlekken op haar huwelijksjurk omdat ze zweette. En op sommige plaatsen was het inderdaad gewoon oranje uitgeslagen. Ik was overtuigd, voor mij gewoon een keer in de week 12 minuutjes onder de zonnebank.

Grace

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik22-7-2011 13:01:50

ik heb het ook eens laten doen, het gaf plekken en gaf af! zeker niet doen als je een wit kleed hebt!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...