Terug naar overzicht
hier een weekje later voorlopiglimostadhuiskerkzaal fotograaf is nog twijfelgevalceremoniemeester weet ik nog altijd niet of ik dat wel ga nemen lijkt weer zon kost offertes dj's aant opvragen
@ Tima: Hier ook volop prijzen aant vergelijken.Waar ga jij trouwen? Fotograaf niet makkelijk hé. Wie zou je willen nemen?Veel twijfels hier ook en budjet opstellen nog moeilijker.Wil alles erop en eraan maarja.Groeten.VAlérie
hey, Wij trouwen ook op 1/9/2012. We hebben de volgende dingen al gedaan: *feestzaal *DJ *Kapster *Visagiste *Fotograaf *Gemeentehuis: datum laten vastleggen *Vervoer *Getuigen gevraagd *Gastenboek gekocht *Uitnodigingen avondgasten zijn klaar *Uitnodigingen voor familie: materiaal ingekocht (kga ze zelf maken) Momenteel ben ik op zoek naar een bruidsjurk ( wat rondzien enzo,...), al eens nadenken welke bedankjes ik wil geven, decoratiemateriaal ( balonnen, bloemen,....). Groetjes Hadass ( zit op vriend zijn login :) )
hoikes, wij trouwen ook op 1 september 2012 van ons ligt de zaal vast, morgen gaan we naar de priester volgende week gaan we de wagens gaan kiezen DJ is ok en op zoek achter fotograaf. groetjes.
Ik trouw een stuk sneller en moet nog zoveel doen!
Ik trouw ook 1 september 2012 en heb euh... nog niets :) Ik heb al een gastenlijst en hak over 14 dagen de knoop door voor een zaal!!