Terug naar overzicht
Hallo, Wij hebben onze ouders en getuigen een luxe-champagne ontbijt cadeaugedaan. Zo zaten we ook nog allemaal eens samen na onze grote dag. Ze hebben later ook nog de kleine versie van ons foto album gekregen en een kopie van de dvd. GroetjesAnnelies
Wij geven onze ouders een mini-fotoalbum. Zij hebben 15 foto's mogen kiezen (wij hebben er als verrassingseffect nog een 5-tal bijgekozen). Van deze selectie zal de fotograaf een minialbum maken (net als ons album een "ouderwets" ingeplakt exemplaar ) met foto's van 10x15. Wij nemen aan dat ze een boekje verwachten met gewoon 15 foto's in maar de fotograaf zal de 20 gekozen foto's zo inkleven en uitsnijden dat het een echt album lijkt (met doorkijkgaatjes, "verknipte" foto's, afwerking met pentekeningen ed). Wij hopen een beetje op een wow-effect aangezien wij verwachten dat ze dit niet verwachten. Mijn getuige heeft een paar oorbellen gekregen van de ontwerpster waar zowel zij als ik onze bruidsjuwelen hebben laten maken en ik heb ze laten afstemmen op haar juweeltjes zodat ze nu een extra paar oorbelletjes heeft om te combineren. Deze hebben we enkele dagen geleden afgegeven en de reactie was heeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk De getuige van mijn man is nog een raadsel OEI! De grootouders krijgen een ingekaderde foto (10x15 want volgens de fotograaf is grote kaders geven niet meer van deze tijd en mensen voelen zich verplicht ze op te hangen) met een mooie foto van de reportage. Niet echt origineel maar we nemen aan dat de ontvangers er echt wel tevreden mee (zullen) zijn.